دلجویی رییس سازمان مدیریت بحران کشور از خانواده تنها مفقودی سیل آذربایجان غربی

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران به همراه مدیرکل مدیریت بحران و مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی ضمن بازدید از مناطق سیل زده، از خانواده تنها مفقودی سیل این استان دلجویی کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، اسماعیل نجار به‌منظور بررسی نحوه خدمات‌رسانی به حادثه دیدگان سیل آذربایجان غربی و وضعیت کنونی زیستی آنان پس از سپری شدن بحران از مناطق سیل‌زده،‌ در این مناطق حضور یافته و از نزدیک در جریان روند امدادرسانی به مردم قرار گرفت.

نجار در بازدید از مناطق سیل‌زده اشنویه اظهار کرد: خوشبختانه مسئولین و دستگاه های امدادرسان در منطقه تلاش شبانه روزی دارند و با تمام توان به دنبال بازسازی آسیب‌های سیل اخیر در آذربایجان غربی هستند.

رئیس سازمان مدیریت بحران با اشاره به خسارت های فراوان سیل در استان آذربایجان غربی، افزود: بر این اساس دستگاه‌های متولی میزان خسارتها را در مناطق سیل‌زده برآورد کرده و برای طرح در جلسه‌ ستاد مدیریت بحران با حضور وزیر کشور برای تأمین اعتبارات و انجام اقدامات لازم آماده کرده اند.

وی همچنین در خصوص آمادگی ستاد مدیریت بحران گفت: تلاش فراوان و آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران شهرستان‌ها باعث شد تا سطح بحران از این فراتر نرود ولازم است از همه عوامل و مجموعه‌های درگیر در مهار سیل، امدادرسانی و اطلاع‌رسانی مناسب قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا؛ رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی، فرماندار اشنویه و مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان در جریان این بازدید با خانواده 'مهران توکلی' نوجوان ۱۲ ساله، تنها مفقودی سیل در استان آذربایجان غربی که هنوز پیدا نشده دیدار و از خانواده این جان‌باخته دلجویی کردند.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار دهنده:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 761821

وب گردی

وب گردی