رژیم صهیونیستی میزبان کنفرانسی برای جلب حمایت جهانی در جنگ احتمالی آینده

تارنمای شبکه 20 تلویزیون رژیم صهیونیستی از برگزاری کنفرانسی در فلسطین اشغالی با حضور 150 نفر به نمایندگی از 20 کشور جهان با موضوع «جنگ جدید» و حمایت از این رژیم خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، این تارنما افزود: در این کنفرانس که از امروز (چهارشنبه) به مدت سه روز برگزار خواهد شد به موضوعاتی از جمله «خطر حزب الله» برای رژیم صهیونیستی پرداخته می شود.
بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در این کنفرانس امروز از مرزهای شمالی فلسطین اشغالی در بلندی های جولان بازدید خواهند کرد.
این سایت خاطرنشان کرد: در کنفرانس یاد شده اساتید برجسته ای از نقاط مختلف دنیا حضور خواهند داشت و مشکلات قضایی پیش روی ارتش ها، چالش های جنگ مدرن و مانور دهی در محیط های شهری جزو بحث هایی است که در جدول برنامه های کنفرانس گنجانده شده است.
به گزارش این تارنمای عبری زبان، «این کنفرانس محدود به بررسی خطر داعش نیست بلکه حزب الله را نیز در بر می گیرد چرا که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله صریحا اعلام کرد که نیروهای این حزب نه تنها در جنوب لبنان بلکه در همه نقاط لبنان حضور دارند.»
این رسانه صهیونیستی افزود: نحوه رفتار با جنبش حماس نیز در کنفرانس یاد شده به طور ویژه مورد بررسی قرار خواهد گرفت از این حیث که عناصر حماس در مناطق مسکونی حضور دارند و از تونل هایی بیرون می آیند که در داخل خانه ها و منازل مسکونی ساخته شده است.
به نوشته این سایت، آخرین بند از جدول برنامه های کنفرانس به بررسی «ارزیابی هدف های مجرمانه» اختصاص دارد؛ به این معنا که آیا وجود یک انبار موشک در زیر ساختمان یک مرکز عمومی تهدیدی واقعی به شمار می آید یا اینکه شلیک از داخل یک بیمارستان تهدید محسوب می شود؟ موضوع مانورهای زمینی نیز جزو موضوعات مورد بحث در کنفرانس خواهد بود.
ناظران معتقدند رژیم صهیونیسی طی یک سال اخیر دست به اقداماتی از جمله ساخت دیوار و حفر خندق و نصب سیم خاردارهای الکتریکی و دوربین های هوشمند در مرزهای فلسطین اشغالی زده است که دلیل اصلی آن نگرانی از قدرت و توان گروه های مقاومت فلسطینی و لبنانی در برابر تجاوزات احتمالی این رژیم است.

منبع: ایرنا

303/300

کد خبر: 761850

وب گردی

وب گردی