نشست هم اندیشی کانون های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد

نشست هم اندیشی کانون های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، نشست هم اندیشی دبیران کانون های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی کانون ها برگزار شد .

در این نشست معاون آموزشی ، دانشجویی و فرهنگی واحد هشتگرد با اشاره به نقش و جایگاه کانون های فرهنگی در دانشگاه گفت : دانشگاه آزاد اسلامی به موازات رشد علمی و پژوهشی دانشجویان ، در زمینه فرهنگی و هنری هم رشد قابل ملاحظه ای داشته است که مصداق عینی آن کانون های فرهنگی است که با حمایت های حوزه دانشجویی و فرهنگی سازمان مرکزی دانشگاه و مدیران دلسوز هر روز شاهد ارتقای کمی و کیفی و نظامند شدن بیشتر این فعالیت ها هستیم .

دکتر ولی اله کوهدار تنوع بخشی کانون های فرهنگی ، ساماندهی اتاق ها و ارتقای کیفی کانون ها و برگزاری برخی کارگاه های آموزشی برای اعضاء ، تصویب برنامه ها و تخصیص بودجه به کانون های فرهنگی را از جمله فعالیت های حوزه خود برای تقویت این بخش برشمرد و بیان کرد : از کانون های خواسته شده در برنامه های فرهنگی دانشگاه خود حضور فعال داشته باشند .

در این نشست دبیران کانون های فرهنگی و دانشجویی ضمن معرفی برنامه ها و اهداف خود به نقطه نظرات خود را جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی کانون ها بیان کردند .

هم اکنون دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد 5 کانون مصوب دارد که در سامانه کانون های فرهنگی ثبت شده است.

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 761893

وب گردی

وب گردی