حماس احداث 10 هزار واحد مسکونی جدید در قدس را محکوم کرد

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" از تصمیم وزارت مسکن رژیم صهیونیستی و شهرداری صهیونیستی قدس اشغالی برای احداث 10 هزار واحد مسکونی جدید در قدس به عنوان جنایتی بزرگ و تجاوز خطرناک علیه حقوق ملت فلسطین و مقدسات آن یاد کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا،‌ فوزی برهوم با صدور بیانیه ای مطبوعاتی خاطر نشان کرد که حمایت های آمریکا و سکوت جامعه بین المللی و نیز همراهی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با سیاست های کاخ سفید در زمینه بازگشت بر سر میز مذاکرات سازش، باعث تشویق رژیم صهیونیستی به تداوم جنایت ها و تجاوزاتش شده است و این به منزله حمایت رسمی از یهودی سازی قدس و تشکیل "کشور نژادپرست و تندروی یهودی" است.

برهوم خواستار مقابله تمامی فلسطینیان با این تجاوزات رژیم صهیونیستی و ایستادگی و مقاومت در برابر آنها با استفاده از تمامی شیوه های ممکن و به هر قیمتی شد.

وی همچنین از محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و دولت وی در رام الله خواست که دست مقاومت فلسطین را برای دفاع از حقوق ملت و سرزمین و مقدرات آن باز بگذارند و به طرح های فریبکارانه آمریکا که هدف از آنها صرفا فراهم کردن فرصت بیشتر برای رژیم صهیونیستی و نابودی مساله فلسطین است، دل نبندند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وزارت مسکن رژیم صهیونیستی و شهرداری قدس اشغالی طرحی را به منظور ساخت 10 هزار واحد مسکونی جدید برای یهودیان در اراضی فرودگاه قدس و قلندیا در شمال غرب قدس اشغالی به تصویب رساندند.

خبرنگار: شایان دنیادیده/ منتشرکننده:نقاشی

کد خبر: 761917

وب گردی

وب گردی