آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 آغاز شد/ نتایج آزمون؛ دهه دوم خردادماه

نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد 96 داوطلبان شرکت‌کننده در این آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور در دهه دوم خردادماه 96 بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر می شود.

دکتر توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در خصوصزمان انتشار نتایج آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته به ایسکانیوز گفت: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال تحصیلی 96-97 لحظاتی پیش با رقابت878 هزار و 388 داوطلب آغاز شد. بر اساس برنامه زمانی اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، این آزمون در دو روز پنجشنبه و جمعه (7و8 اردیبهشت ماه)در 68 شهرستان و 185 حوزه امتحانی برای داوطلبان 6 گروه آموزشی برگزار می‌شود.

همچنین نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد 96 داوطلبان شرکت‌کننده در این آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور در دهه دوم خردادماه 96 بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر می شود.

لازم به ذکر است داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند برای پذیرش در کد رشته‌ محل‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بجز دانشگاه آزاد اسلامی با مراجعه به سایت این سازمان نسبت به انتخاب رشته اقدام و برای پذیرش در کد رشته محل‌های دانشگاه آزاد در تاریخ مقرر که نیمه دوم خرداد ماه است با مراجعه به سایت مرکز سنجش آزمون دانشگاه آزاد نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی

کد خبر: 761924

وب گردی

وب گردی