عارف: گفتمان اصلاحات همان گفتمان انقلاب است

رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با بیان اینکه در آستانه انتخابات هستیم گفت: انتخابات یک تکلیف جدی و ملی برای سازندگان کشور است، گفتمان اصلاحات همان گفتمان انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، محمدرضا عارف رییس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در نشست پرسش و پاسخ جوانان اصلاح طلب با تشکر از ستادهای انتخاباتی و شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: باید مراقبت کنیم از درون جریان اصلاح طلب ضربه نخوریم.
وی با بیان اینکه در آستانه انتخابات هستیم، افزود: انتخابات یک تکلیف جدی و ملی برای شما سازندگان کشور است. گفتمان اصلاحات همواره اتکا و سرمایه اش جوانان بوده اند.
عارف تصریح کرد: ما گام های اول را درست برداشتیم و عملکرد ما ریشه در گفتمانی داشت که ریشه در انقلاب دارد گفتمان اصلاحات همان گفتمان انقلاب است.

وی با بیان اینکه راهبرد اصلی اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری ادامه مسیر سال ۹۲ است، ادامه داد: ما دستاوردهای ارزشمندی را شاهد بودیم. حضور آقای روحانی در دور دوم در راستای ادامه مسیر سال ۹۲ است که مسیر درستی بود و شوراهای شهر به عنوان دستاورد دولت اصلاحات و بخشی مترقی از قانون اساسی برای ما حایز اهمیت است. توصیه ما این است که از هیچ شورای شهری غافل نشویم. البته تهران برای ما مهم است اما نباید از شوراهای دیگر غافل شویم.

رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان یادآور شد: در آستانه گام سوم هستیم و تکلیف جدی و ملی داریم، راهبرد مسیر ما از انتخابات ٩٢ و ٩٤ گذشته و در این انتخابات ادامه دارد و این شورا از این روند حمایت می کند.
عارف با تاکید براین که تعهد ما به مردم است، افزود: در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان، برای تعیین لیست نهایی نامزدها در چهار سطح ارزیابی ها انجام می شود تا مبتنی بر شاخص ها و شایستگی ها، افراد مشخص شوند.
وی خاطرنشان کرد: افراد نمی توانند تنها به احزاب متکی باشند و ناگریز به حرکت جبهه ای هستیم و از سرمایه ها استفاده می کنیم و ملاک خرد جمعی است.
رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان یادآور شد: در همه شوراهای اصلاح طلبان سهم احزاب دو برابر اعضای حقیقی است و نمی توانیم بدون اعضای حقیقی تاثیرگذار بیاییم و باید با تمام توان و انرژی به میدان آییم.
عارف همچنین اظهار کرد: عملکرد ما ریشه در گفتمان انقلاب اسلامی دارد و باید گفت ظرفیت گفتمان اصلاحات فراتر از عملکرد اصلاح طلبان است و باید بتوانیم این ظرفیت را برای خدمت به مردم و انقلاب قرار دهیم.
وی اضافه کرد: نگاه ما به گفتمان اصلاحات، رو به جلو و آینده است و در گذشته متوقف نمی شویم بلکه برای تکلیف در میدان هستیم و با توجه به گفتمان خدمت می کنیم.
رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با بیان این که محور فعالیت و اتکای اصلاحات، جوانان است، گفت: افتخار داریم پلی برای جوانان برای خدمت به مردم و نظام باشیم و این رویکرد نه به عنوان شعار بلکه باور اصلاحات است.
وی افزود: ما اعتقاد به شایسته سالاری داریم و اگر برای جوانان یا زنان سهم قائل می شویم،سعی در تبعیض های گذشته داریم و تبعیض مثبت است و سعی کردیم در برخی رویدادهای سیاسی اولویت بخشی کنیم.
رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان درمورد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز یادآور شد: امروز شوراها به افراد متخصص و آشنا به فضای شهری نیاز دارد که اینها حداقل خواسته های ما است و در کنار آن مسئله تعیین اولویت ها است.
وی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را بسیار مهم دانست واظهار کرد: به همان اندازه که شوراهای کلان شهرها مهم هستند، شوراهای بخش هم مهم و تاثیرگذارند.باید مراقب باشیم تا در جریان اصلاحات از درون ضربه نخوریم و سعی بر اصلاح داشته باشیم.

همچنین از چهره های اصلاح طلب در این نشست می توان از حسین مرعشی عضو هیئت رئیسه شورای عالی انتخاباتی اصلاح طلبان و محمود صادقی نماینده مردم تهران نام برد.

خبرنگار راضیه فراهانی/تایید:سرلک

کد خبر: 761959

وب گردی

وب گردی