افتخار آفرینی دانش آموزان سما لاهیجان در مسابقات قرآنی طرح قدس استان گیلان

دانش آموزان سما لاهیجان در مسابقات قرآنی طرح قدس استان گیلان موفق به کسب مقام استانی شدند.

به گزارش ایسکانیوز، در این دوره از مسابقات فروزان محمد نژاد از دبیرستان دخترانه دوره دوم سما لاهیجان مقام دوم استانی در رشته قرائت به روش ترتیل را از آن خود کرد و

از دبیرستان پسرانه دوره اول و دوم نیز امیر حسین محقق منتظری رتبه اول ترتیل، مصطفی تقوایی رتبه دوم تدبر و محمدجواد راسخی رتبه سوم ترتیل را کسب کردند.

همچنین از دبیرستان دوره اول دخترانه سما لاهیجان نیز سمیرا حسین پور مقام دوم رشته قرائت به روش ترتیل، زینب بوته کار مقام دوم در رشته تفسیر و ترنم رضانیا مقام سوم استان در رشته حفظ آیات را از آن خود کردند.

بر اساس این گزارش، محسن فلاح راد معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل کسب این موفقیت های ارزشمند را به دانش آموزان قرآنی، مدیران مدارس و مربیان پرورشی مدارس سما لاهیجان تبریک گفت و اظهار کرد: باید به گونه ای عمل کنیم که قرآن سرمشق و الگوی دانش آموزان مان قرار بگیرد و این کتاب آسمانی را به عنوان برنامه زندگی خودشان در نظر بگیرند.

فلاح راد در ادامه از همه مربیان و مدیران خواست که ترویج قرآن را جدی بگیرند و فقط برای مسابقات و کسب مقام به مقوله قرآن نگاه نکنند بلکه به گونه ای برنامه ریزی نمایند که قرآن همواره در متن زندگی قرار بگیرد زیرا در این صورت است که جامعه ای موفق و پیشرو در تمام زمینه ها خواهیم داشت.

200/202

دریافت کننده:ناهید سمیعی

کد خبر: 761998

وب گردی

وب گردی