رونی: می توانم تا بیش از سه سال دیگر به بازی در سطح اول ادامه دهم

رونی معقتد است هنوز فوتبالش در سطح اول تمام نشده و در سال های پیش رو چیز های زیادی برای ارائه کردن دارد.

به گزارش ایسکانیوز، منچستریونایتد که در تلاش برای قهرمانی در لیگ اروپا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان در لیگ برتر است زلاتان ابراهیموویچ را به دلیل مصدومیت برای باقی فصل از دست داده است و این فرصتی نو برای وین رونی است.

بهترین گلزن تاریخ منچستریونایتد یکشنبه این هفته برابر برنلی برای اولین بار از ماه مارس در ترکیب ثابت تیم قرار گرفت و موفق به گلزنی نیز شد. مهاجم 31 ساله که در این فصل چندان فرصت بازی نداشته است در صحبت با جف شریوز از اسکای می گوید حداقل برای سه سال دیگر نیز می تواند به فوتبال در سطح اول ادامه دهد. وی در اینباره می گوید: احساس می کنم می توانم کیفیت، خونسردی، تجربه و کاردانی به تیم اضافه کنم و کمک کنم تیم از خط پایان عبور کند؛ حالا چه قهرمانی لیگ باشد، چه رسیدن به فینال و یا کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشد. مطمئناً بازگشت حس خوبی دارد. می خواهم برگردم و بازی کنم و امیدوارم از حالا تا پایان فصل اثر خود را در بازی هایی که در آنها حضور دارم بگذارم.

وی در پاسخ به اینکه آیا می تواند دو سه سال دیگر به بازی در سطح بالا ادامه دهد گفت: بله، شاید حتی طولانی تر. همه به سن من اشاره می کنند؛ من 31 ساله ام نه یک پیرمرد. بله من بازی های زیادی انجام داده ام اما کسی چه می داند شاید کم بازی کردن در این فصل به کمکم بیاید.

افراد زیادی در سال های اخیر برای وین اعلامیه ترحیم نوشته اند؛ رونی می گوید به نظر آنها احترام می گذارد و تنها کاری می تواند سخت کار کردن و منتظر فرصت ماندن است: فکر می کنم این چیزی است که در سال های اخیر اتفاق افتاده است. تنها کاری که می توانم بکنم این است که کار کنم و تلاش کنم به آنها ثابت کنم اشتباه می کنند. در تمرینات سخت کار می کنم و تنها باید منتظر فرصتم بمانم؛ مثل بازی برابر برنلی. می دانم می توانم در سطح بالا بازی کنم. مردم نظر خود را دارند، که به آن احترام می گذارم. من هم عقیده خود را دارم.

وی درباره آینده اش گفت: فکر می کنم در فوریه در اینباره حرف زدم. تمرکز من در حال حاضر کمک به تیم برای رسیدن به فینال لیگ اروپا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان در لیگ برتر است. فکر می کنم همانطور که گفتم می توانم چیز های زیادی به تیم ارائه کنم. مشتاق دیدار های آینده هستم؛ می خواهم بازی کنم و در پایان فصل به جایی برسم که می خواهم.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:آرش محمدی

602

کد خبر: 762014

وب گردی

وب گردی