جابری انصاری و لاورنتیف آخرین تحولات در رویارویی با گروه های تروریستی در سوریه را بررسی کردند

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه در دیدار نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه مواضع دولت های درگیر بحران سوریه، روندها و چالش های جدید و همچنین آخرین تحولات در زمینه رویارویی با گروه های تروریستی را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از کانال تلگرامی حسین جابری انصاری، الکساندر لاورنتیف نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور سوریه ظهر امروز - پنج شنبه با حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار در ادامه رایزنی ها و همکاری های ایران و روسیه برای حل بحران سوریه، به ویژه در چارچوب روند آستانه انجام می شود.
در این دیدار، دو طرف ضمن بررسی آخرین تحولات سیاسی و میدانی سوریه، در خصوص راههای تحکیم و گسترش آتش بس و تسهیل گفتگوهای سیاسی برای پایان بحران سوریه تبادل نظر کردند.
جابری انصاری و لاورنتیف همچنین مواضع دولت های درگیر بحران سوریه، روندها و چالش های جدید و همچنین آخرین تحولات در زمینه رویارویی با گروههای تروریستی را مورد بحث و بررسی قرار دارند.
این دیدار بیش از سه ساعت طول کشید و با ضیافت ناهار جابری انصاری به افتخار لاورنتیف و هیات همراه پایان یافت.
لاورنتیف و جابری انصاری ریاست هیات های روسیه و ایران در کنفرانس بین المللی سوریه (روند آستانه) را بر عهده دارند که تاکنون سه نشست آن در پایتخت قزاقستان برگزار شده و دور چهارم نیز روزهای 13 و 14 اردیبهشت ماه جاری در آستانه برگزار می شود.

تایید کننده:سرلک

کد خبر: 762096

وب گردی

وب گردی