نصب آثار سمپوزیوم مجسمه سازی در سطح تهران/ برای جانمایی آثار با مناطق وارد مذاکره می شویم

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: بعد از اتمام کار مجسمه سازی و با توجه به کیفیت و همچنین میزان آثار برای جانمایی با چند منطقه وارد مذاکره می شویم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی علیزاده مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران؛با اشاره به نصب آثار سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی در شهر تهران، اظهار داشت: آثار هنرمندان را به صورت کارگاهی دریافت می کنیم و بعد از اتمام کار آن‌ها را در سطح شهر نصب می کنیم.

وی افزود: هزینه ای که برای سمپوزیوم مجسمه سازی انجام می شود بسیار کم است، چراکه ما مواد خام را در اختیار هنرمندان قرار می‌دهیم و آن‌ها به ما یک مجسمه تحویل می دهند.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه هنرمندان موظف هستند که در مدت مصوب 23 روزه، مجسمه ها را به ما تحویل بدهند، گفت: سازمان زیباسازی دوره های گذشته مجسمه ها را در باغ موزه دفاع مقدس، باغ موزه قصر و همچنین پارک ملت جانمایی کرد اما هم اکنون در حاشیه اتوبان همت است.

علیزاده ادامه داد: بعد از اتمام کار و با توجه به کیفیت و همچنین میزان آثار برای جانمایی با چند منطقه وارد مذاکره می شویم و بنا به پیشنهاد و درخواستی که آن‌ها ارایه می دهند جای این آثار را مشخص خواهیم کرد.

دریافت کننده:زهرا پورعادل

703

کد خبر: 762125

وب گردی

وب گردی