زمان انتشار سوالات و کلید آزمون کارشناسی ارشد

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور از اتشار سوالات آزمون کارشناسی ارشد از روز شنبه و کلید سوالات این آزمون از روز چهارشنبه خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز : بر اساس برنامه زمانی اعلام شده سوالات آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی، هر یک از کد رشته‌های امتحانی تا پایان روز شنبه، نهم اردیبهشت ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور http://www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: کلید اولیه سوالات آزمون فوق نیز از روز چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت و تمام داوطلبان می‌توانند هر گونه مطلبی در خصوص سؤالات و کلید آزمون را از روز پنجشنبه 14 اردیبهشت ماه تا 18 اردیبهشت ماه 96 منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیک به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال کنند.

مشاور سازمان سنجش آموزش گفت: بدیهی است تقاضاهایی که از طرق دیگر یا بعد از تاریخ فوق به سازمان سنجش آموزش کشور واصل شود، قابل بررسی و پاسخگویی نخواهد بود.

او افزود: انتشار هر گونه آگهی مبنی بر تحلیل سوالات و کلید آزمون کارشناسی ارشد به هر طریق دیگر مورد تایید سازمان سنجش آموزش کشور نیست و توصیه می‌شود داوطلبان برای دریافت هر گونه اطلاعات لازم در این خصوص منحصرا به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

خبرنگار: مهرنوش زارعی

204

کد خبر: 762148

وب گردی

وب گردی