مهاجری: برای چه با استقلال تبانی کنم/  حضورم در پدیده قطعی نیست

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: هیچ مربی دوست ندارد آبروی خودش را از دست بدهد و من چرا باید به فکر تبانی و این مسائل باشم.

به گزارش ایسکانیوز، رضا مهاجری در نشست خبری قبل از بازی با استقلال اظهار داشت: این اخرین کنفرانش ما در مشهد است و فراز و نشیب زیادی داشتیم.

وی افزود: خدا را شکر که به آن چیزی که می‌خواهیم رسیدیم البته نه به صورت مطلق.جا دارد تشکر از روابط عمومی شهرداری تشکر کنم که هفته گذشته همکاری خوبی داشتند. امیدوارم مثل بازی های گذشته فوتبال روانی به نمایش بگذاریم. درست است که 4 گل از پرسپولیس خوردیم ولی فرصت‌های زیادی داشتیم حتی در برنامه 90 ضربه تیر دروازه ما هم به عنوان صحنه برتر انتخاب شد. ما در آن بازی گل اول را که خوردیم شیرازه تیم ما از هم پاشید.

رضا مهاجری در خصوص بحث تمدید قراردادش با تیم فوتبال پدیده، گفت: من دو سه جلسه با اعضای هیأت مدیره برگزار کردم و آنها یکسری انتظارات داشتند و البته من هم خواسته‌هایی را پیش پای آنها قرار دادم.باید به این نکته اشاره کنم که ما سه سال است در لیگ برتر هستیم و نیاز داریم به رتبه‌های بالاتر برسیم.

وی افزود: اگر به عملکرد ما در سه سال گذشته نگاه کنید، نه کاندیدای سقوط بودیم و نه مدعی بالای جدولی. ما باید آرام آرام خودمان را جدا کنیم و این نیاز به ابزار دارد، اول خودمان باید از خودمان راضی باشیم و سپس تماشاگران. من امیدوار هستم برای سال بعد تفکری صورت بگیرد که بتوانیم در بین 6 تیم اول جدول قرار داشته باشیم.

سرمربی پدیده در پاسخ به این سوال که آیا سرانجام با این تیم به توافق رسیدید یا خیر، گفت: ما جلسات خوبی برگزار کردیم اما همانطور که در صحبت‌هایم اشاره کردم هنوز توافقی صورت نگرفته و چیزی 100درصد نشده است.

وی در خصوص غایبان تیمش در مسابقه فردا گفت: خوشبختانه محروم نداریم ولی حسین مهربان در بازی مقابل پرسپولیس آسیب دید و بعید می‌دانم فردا از او استفاده کنیم.

مهاجری در خصوص پیش‌بینی‌اش از دیدار فردا گفت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست همانطور که در بازی با پرسپولیس در دقیقه 2 حسینی توپ را از روی خط درآورد و ضربه اکبر ایمانی به تیر دروازه خورد. در بر نامه نود دیدید که همه عناوین به پدیده اختصاص داشت و کار تاکتیکی هفته تیرک دروازه هفته و موقعیت هفته از آن ما بود اما 4 گل از حریف خوردیم بنابر این نمی‌توانم بازی فردا را پیش‌بینی کنم و مطمئناً فردا با این انگیزه به زمین می‌رویم که استقلال را شکست دهیم.

مهاجری تأکید کرد: هفته گذشته تمرینات خوبی داشتیم و شاگردانم آمادگی کاملی دارند تا حریف را شکست دهند اما استقلال تیمی دونده و سخت‌کوش است و این کار ما را سخت می‌کند اما در نهایت امیدوارم بازی به نفع ما تمام شود.

خبرنگاری در خصوص شائبه تبانی در بازی فردا برای دوم شدن استقلال و مباحثی که طی هفته‌های اخیر راه افتاده سوال کرد که مهاجری گفت: هیچ وقت من مربی آبروی خودم را به حراج نمی‌گذارم. من تبانی کنم که چه اتفاقی بیفتد، فکر نمی‌کنم فردا کسی با این تفکر پا به زمین بگذارد و درست است که برای پدیده تفاوتی ندارد اما تلاش می‌کنیم با سربلندی از زمین بیرون بیاییم تا این حرف و حدیث‌ها به راه نیفتد.

وی افزود: در بازی با سایپا در دقیقه 83 علیه ما پنالتی گرفتند ولی ما سعی کردیم اعتراض نکنیم همیشه نیمکت تیم ما به سبک و سیاقی کار می‌کند که در آرامش داور تأثیرگذار نباشد مطمئن هستم داور فردا بهترین عملکرد را خواهد داشت و بابت قضاوت مشکلی به وجود نمی‌آید.

مهاجری در خصوص اینکه امسال به پدیده کمک نشد، گفت:‌ به پدیده کمک شد اما در حد بضاعت، مثلاً اداره کل تربیت بدنی در حد بضاعتش تلاش کرد ولی همه از تیم ما انتظار دارند و من از رسانه‌ها می‌خواهم که تیم‌های ما را با تیم‌های دیگر قیاس کنند به نظر من ما تیم هستیم نه باشگاه و اگر بخواهیم قیاس کنیم ضعیف‌ترین تیم‌ها از لحاظ سخت‌افزاری پدیده و سیاه‌جامگان هستند. پدیده نیازمند حمایت مسئولان رده بالا مثل استاندار و شهرداری است.

وی افزود: ما یک استادیوم بزرگ به نام آستان قدس داریم ولی از آن استفاده نمی‌کنیم، به نظرم اگر این استادیوم شیک که با نام امام رضا (ع) مزین شده با سیاست‌های مسئولان مغایرت دارد حداقل آن را اجاره بدهند مثلاً شما دیدید در بازی با پرسپولیس وقتی ما گل اول را خوردیم تماشاگران حریف چه فشاری به ما وارد کردند اما همین تیم وقتی از یک مسابقه با تماشاگرانش محروم بود به مساوی تن داد. تراکتورسازی هم همین شرایط را داشت. من انتظار دارم که حداقل شرایط برای حضور تماشاگران فراهم شود و امیدوار هستم تماشاگران در بازی فردا هم از پدیده حمایت کنند تا بتوانیم نتیجه مطلوب را بگیریم.

کد خبر: 762221

وب گردی

وب گردی