کرانچار: با سپاهان به توافق نرسیده ام/ قلعه نویی بهترین مربی است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان، گفت:مسابقه فردا نقش کلیدی جهت گشودن در شانس ما برای کسب سهمیه آسیا را دارد.

به گزارش ایسکانیوز، زلاتکو کرانچار در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی در هفته بیست و نهم لیگ برتر، گفت: نیازی به صحبت‌ زیاد در مورد اهمیت بازی ندارم. مسابقه فردا نقش کلیدی جهت گشودن در شانس ما برای کسب سهمیه آسیا را دارد. در طی هفته جاری به خوبی تمرین کردیم تا بتوانیم به نتیجه مطلوب در دیدار فردا برسیم.

وی افزود: مثل سابق دوست دارم روحیه پیروزی را حفظ کنیم. دست به هر کاری می‌زنیم تا در دو بازی آینده بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم. امیدوارم نتیجه جام حذفی به شکلی رقم بخورد که مهر تائیدی به تلاش ما برای حضور در آسیا شود. ما تلاش می‌کنیم تا در لیگ نتیجه خوبی بگیریم و جایگاهمان را بهبود ببخشیم. همیشه به تلاشمان ادامه خواهیم داد.

سرمربی سپاهان، در ادامه تاکید کرد: می‌دانم بازی قدرتمندی از سوی دو تیم انجام خواهد شد. از بازی با تراکتورسازی نه تنها مثل یک دربی بوده بلکه یک مسابقه بسیار زیبا و جذاب از آب در آمده است. به نظر شخص من امیر قلعه‌نویی بهترین و برترین مربی در دهه اخیر فوتبال ایران است. او هم در شرایط فعلی همراه تیمش به دنبال کسب نایب قهرمانی و تثبیت تیمش در جدول است.

وی افزود: حریفمان با وجود محرومان و مصدومان زیادی که دارد بسیار قدرتمند است از هواداران دعوت می‌کنم حضور پر شوری در ورزشگاه داشته باشند. تیم دوست‌مان تراکتورسازی هم هوادار زیادی دارد و حضور پر شوری در ورزشگاه خواهد داشت. محروم و مصدوم نداریم و بازیکنان بالاترین کیفیت ممکن را دارند امیدوارم در بازی فردا این سطح آمادگی در تیم ما حفظ شود.

کرانچا در ادامه در مورد وضعیت جباروف و اینکه آیا این بازیکن در سپاهان می‌ماند، خاطرنشان کرد: از وضعیت قرارداد جباروف اطلاع کافی ندارم. باید دید قرارداد او به چه شکلی است. در جلسه عقد قرارداد نبودم و صلا قرارداد را رویت نکردم. او بازیکن مهمی در سپاهان است و کیفیت خود را به عنوان یک بازیکن خارجی خوب به اثبات رسانده است. او در تیم ما نقش مهمی را ایفا کرده است. امیدوارم باشگاه سپاهان با توجه به شرایط باشگاه بتواند این بازیکن را در صورت امکان حفظ کند. البته اگر امکان این کار وجود داشته باشد.

وی در مورد اینکه آیا در صورت ماندن در سپاهان از بازیکنان جوان این تیم استفاده می‌کند، افزود: چند بازیکن خوب و با کیفیت ما در تیم ملی زیر 21 سال حضور دارند. هنوز بین ما و باشگاه توافقی صورت نگرفته است و نمی‌توانم چیزی بگویم. اگر بمانم این نفرات را به تیم تزریق خواهم کرد. قائدی‌فر بازیکن بسیار با کیفیتی است و جزو اولویت‌ها است. باز هم می‌گویم در صورت نهایی شدن توافقم با باشگاه بار دیگر بازیکنان را بررسی خواهیم کرد.یکبار دیگر از هواداران خواهش می‌کنم با حداکثر تعداد نفرات به ورزشگاه بیایند تا یک جشن باشکوه فوتبال را ببینند و نقش مهمی در این میان داشته باشند. به عنوان سرمربی از طرف شاگردانم قول می‌دهم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا یک بازی زیبا را به نمایش بگذاریم تا همه شاهد یک دیدار زیبا باشند.

601

کد خبر: 762247

وب گردی

وب گردی