حریق سنگین و گسترده در یک انبار کالا در اهواز

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع حریق سنگین و گسترده در یک انبار کالا در اهواز خبر داد و گفت: با توجه به شدت حرارت و گستردگی حریق، عملیات اطفاء حریق همچنان در حال انجام است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا مقصود حق‌شناس گفت: یک انبار کالای بهداشتی ساختمانی شامل لوله پولیکا، لوله سبز در خیابان انقلاب اهواز، نرسیده به خیابان سروش، دچار حریق گسترده و سنگینی شده است.

وی با اشاره به نامعلوم بودن علت این حریق که امشب (۸ اردیبهشت) رخ داده است، افزود: چندین تیم آتش‌نشانی با هشت دستگاه خودروی اطفاء حریق از نزدیکترین ایستگاه‌های همجوار به محل حادثه اعزام شدند. آتش‌نشانان از پشت‌بام این ساختمان به حریق یورش بردند و برای رسیدن به کانون حریق ناچار به تخریب قسمتی از پشت‌بام این ساختمان شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: به دلیل نوع مواد موجود در این انبار که عمدتاً لوله پولیکا و لوله سبز هستند، دود سمی بسیار غلیظی از این انبار در حال انتشار است. هم‌اکنون آتش‌نشانان با تمام تجهیزات در حال اطفاء حریق هستند.

حق‌شناس افزود: تا این لحظه به دلیل حرارت زیاد و شدت دود سمی ناشی از این حریق، یک آتش‌نشان مصدوم شده است. خوشبختانه با توجه به تعطیل بودن جمعه، در زمان وقوع حریق هیچ فردی در این انبار حضور نداشته است.

منتشر کننده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 762299

وب گردی

وب گردی