«قصه های موش کوچولو» رونمایی می شود

 کتاب قصه های موش کوچولو به نویسندگی لاله جعفری  با حضور مصطفی رحماندوست و نویسنده کتاب در تاریخ 11 اردیبهشت ماه در خانه فرهنگ و کتابخانه دکتر عظیمی از مراکز فرهنگی هنری منطقه یک رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه یک، لاله جعفری داستان نویس، مترجم و کارگردان در سال 1345 در اصفهان متولد شد. وی دارای مدرک کارشناسی هنرهای دراماتیک از دانشگاه تهران است. از جمله فعالیت او نوشتن فیلم نامه سریال‌های تلویزیونی کودک و نوجوان، مسئول جلسات قصه نویسندگان در سروش کودکان 1384، مسئول جلسات قصه نویسندگان در انجمن نویسندگان 1386 و مسئول جلسات قصه نویسندگان در کانون پرورش کودکان و نوجوانان 1387 بوده است .وی اکثر آثار خود را برای مخاطبین کودک و نوجوان نوشته است .
در این مراسم که در تاریخ 11 اردیبهشت ماه با حضور مصطفی رحماندوست برگزار خواهد شد ، سری کتابهای جدید موش کوچولو به نویسندگی لاله جعفری رونمایی خواهد شد.
علاقمندان جهت شرکت در این برنامه می توانند در تاریخ یاد شده از ساعت 10 تا 12 به نشانی تجریش ، میدان قدس، خیابان مهنا یک ، خانه فرهنگ و کتابخانه دکتر عظیمی مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر از برنامه های مراکز منطقه یک می توانند به نشانی اینترنتی Melal.farhangsara.ir و یا کانال تلگرام فرهنگسرا به نشانی @farhangsaramelal1 مراجعه کنند.
دریافت: رضایی/ انتشار: سلیمی
501500

کد خبر: 762494

وب گردی

وب گردی