برگزاری نشست بصیرتی، فرهنگی در واحد میاندوآب‎

با همکاری بسیج دانشجویی و معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد،  نشست بصیرتی و فرهنگی با موضوعیت انقلابی گری با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، استادان، کارکنان و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این نشست دکتر مهدی مقدم ضمن خوش آمدگویی وتبریک عید مبعث و روز معلم گفت: بصیرت یعنی شناخت حق از باطل و هدف از خلقت و بعثت پیامبران بصیرت دادن به بشر و نشان دادن واقعیات است.

رئیس واحد در ادامه افزود: انتخابات یکی از اساسی ترین برنامه های نظام مردم سالاری است که نشان دهنده جایگاه بشری در تعیین سرنوشت خویش، آینده کشور و جامعه می باشد و شرکت در انتخابات یک تکلیف و وظیفه شرعی است و برای تثبیت پایه های استوار و محکم نظام باید همه در این امر مهم حضوری گسترده و چشمگیر داشته باشند.

در ادامه این جلسه سرهنگ مولودی با تسلیت سالروز شهادت شهید مطهری و بیان دیدگاه های انقلابی گری گفت: از آفت های بزرگ هر انقلاب فراموش نمودن اهداف و آرمان های آن انقلاب است و جریان افکار عمومی و رسانه ای مهمترین ابزار برای تثبیت ایده های انقلاب در اذهان نسل جوان است که نوعی جنگ نرم و مدیریت افکار عمومی محسوب می شود.

وی در ادامه افزود: گفتمان انقلاب اسلامی به استکبار جهانی این است که ما می توانیم استقامت کنیم و در بستر انتخابات در تصمیم گیریها و تصمیم سازی ها خواسته های دشمن را هیچ وقت عملی نخواهیم کرد.

کد خبر: 762555

وب گردی

وب گردی