نشست شورای مرکزی کانون هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد

نشست شورای مرکزی کانون هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد با حضور دکتر ولی اله کوهدار معاون آموزشی ، دانشجویی و فرهنگی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در این نشست علیرضا بکان دبیر کانون هلال احمر گزارشی از اقدامات صورت گرفته در مدت مسئولیت خود ارائه و از حسن نظر رئیس واحد در ارائه مکانی مناسب جهت استفاده کانون قدردانی کرد.

اوگفت در حال حاضر با همکاری شورای مرکزی در حدود 300 نفر دانشجو در کانون هلال احمر عضو شده اند. یکی از برنامه هایی که در اولویت برنامه های سال 1396 در کانون تعریف شده است برگزاری دوره های امداد و نجات برای دانشجویان با شعار هر دانشجو یک امدادگر است که در این خصوص رایزنی هایی با هلال احمر شهرستان ساوجبلاغ و استان البرز انجام و پیشرفت خوبی حاصل شده است .

وی با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ در اردیبهشت ماه گفت تلاش می کنیم در ایام منتهی به روز جهانی صلیب سرخ در محوطه دانشگاه نسبت به برگزاری نمایشگاه و چند مانور امدادی اقدام کرده تا دانشجویان هر چه بیشتر با فعالیت ها و اقداماتی که جوانان در هلال احمر جهت امداد و نجات انجام می دهند آشنا گردند .

در ادامه دکتر ولی اله کوهدار معاون آموزشی ، دانشجویی و فرهنگی واحد هشتگرد ضمن بیان وظایف کانون های فرهنگی دانشجویی در واحد های دانشگاهی طبق اساسنامه های ابلاغی سازمان مرکزی تاکید کرد کانون ها طبق سر فصل ها و اولویت های اساسنامه باید فعالیت داشته باشند.

وی گفت: با نظر مساعد رئیس واحد دانشگاهی در استفاده از پتانسیل های دانشجویان در قالب کانون ها دانشجویی و فرهنگی تلاش می کنیم بخش عمده از اجرای کارهای فرهنگی و دانشجویی را که در سال جدید برنامه ریز کرده ایم را از طریق کانون های اجرایی کنیم.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی/انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 762615

وب گردی

وب گردی