دانشجوی واحد شاهرود دانشگاه آزاد اسلامی  برای شرکت در مسابقات جهانی او-اسپرت به تیم ملی دعوت شد

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان درکشورلتونی و در «رشته او- اسپرت» به تیم ملی دعوت شد.

به گزارش ایسکانیوز، جوادعجم دانشجوی رشته تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود درتیم ملی «او-اسپرت»، به مسابقات قهرمانی جهان که در کشور لتونی باحضوربیش از5هزار و 500 ورزشکار موسوم به المپیک کارگران جهان برگزار خواهد شد به این مسابقات اعزام می‌شود.

این رقابت‌ها از تاریخ 23 تا 28 خردادماه در شهر ریگا پایتخت لتونی برگزار می‌شود. همچنین کارگران ورزشکار ایران پس از حضور در رقابت‌های انتخابی به مسابقات جهانی لتونی در رشته‌های کشتی آزاد و فرنگی، دوومیدانی، تنیس روی میز، والیبال سالنی و ساحلی، پتانگ، «او - اسپرت»، جودو، فوتبال سالنی و چمن و شطرنج معرفی شدند.

جواد عجم چندی پیش نیز توانست در مسابقات جهانی «او-اسپرت» در شهر آنتالیای ترکیه در بخش اسپدان به مقام قهرمانی رسیده و مدال طلای این رشته را از آن خود کند.

اسپدان در رشته تیمی او-اسپرت شامل سلاح سرد دفاع شخصی کاتای تیمی و گروهی و شکستن اجسام است.

وی نایب‌قهرمانی جهان، قهرمانی اروپا، نایب‌قهرمانی سوپرفایت اروپا، قهرمانی آسیا، قهرمانی بین‌قاره‌ای و قهرمانی اوراسیا، مربیگری کونگ‌فو، ژیمناستیک، کیک بوکس، دفاع شخصی و او اسپرت ، دان فنی، داوری و تندیس برترین مربی سال 89 کونگ‌فو در ایران، داوری c جهانی کونگ‌فو، مربیگریc جهانی دفاع شخصی، دان 4 کونگ‌فو، دان 4 دفاع شخصی، دان 3 کیک بوکس و دان یک او اسپرت را در کارنامه ورزشی حرفه‌ای خود دارد.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی/انتشار:آخوندی

کد خبر: 762630

وب گردی

وب گردی