برگزاری جلسه سخنرانی علمی با موضوع "بحران سوریه" در واحد  بافت دانشگاه آزاد اسلامی

به همت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی بافت جلسه "سخنرانی علمی" و پرسش و پاسخ با موضوع "بحران سوریه" برگزار شد.

به گزاش ایسکانیوز ،دکتر رحمت الله دادور در این خصوص گفت:با وجود بیش از 25 رشته در گرایشهای مختلف مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه آزاد اسلامی بافت؛ و نیاز به اقناع این قشر تحصیل کرده و جویای علم، قطعا برگزاری جلسات سخنرانی، پژوهشهای علمی و دیگر مباحث علمی می تواند تا حدودی جوابگوی این نیاز باشد و انجام آن را ضرورت می بخشد.

معاون پژوهشی واحد بافت افزود: پیرو برگزاری جلسات سخنرانی علمی با موضوع های مختلف و نظر به استقبال دانشجویان از این مباحث،حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی بافت ،اقدام به برگزاری این سخنرانی نمود.

دادور با بیان اینکه این جلسه باهمکاری گروه علوم سیاسی و تاریخ واحد بافت برگزار شد،خاطرنشان کرد: این جلسه با موضوع بحران سوریه و سخنرانی "دکتر علی بیگدلی"از استادان دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد که با استقبال خوب دانشجویان مواجه شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه ،سخنران به بحث در خصوص بحران سوریه،چگونگی شکل گیری و راه های برون رفت از آن پرداخت و در پایان به سوالات استادان و دانشجویان در این خصوص پاسخ داد.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی/انتشار:آخوندی

کد خبر: 762634

وب گردی

وب گردی