انبار کالا در خیابان فدائیان اسلام آتش گرفت/  مقدار زیادی  لوازم pvc، شیلنگ، اتصالات در آتش سوخت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش‌سوزی یک انبار کالا در خیابان فدائیان اسلام با تلاش آتش‌نشانان مهار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۱۵:۰۵ امروز آتش‌سوزی در یک انبار کالا در خیابان فدائیان اسلام، نرسیده به آزادگان به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به‌ سرعت آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی تهران همراه با تانکر آب، خودروی تنفسی و سایر امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک انبار به وسعت حدودی ۱۵۰۰ متر، قدیمی، مسقف و دارای سقف شیروانی قدیمی بود، در این انبار مقدار زیادی لوازم pvc، شیلنگ، اتصالات و ... وجود داشت، حدود ۳۰۰ متر از این انبار دچار حریق شده، سقفهای شیروانی در حال سوختن، آتش کاملاً شعله‌ور و در حال سرایت به سایر بخشها بود.

وی به اشاره به سرعت عمل آتش‌نشانان در اطفای حریق خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان از چند طرف عملیات را آغاز کردند، آتش را تحت کنترل خود درآورده و مهار کردند همچنین در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و عملیات مراحل پایانی خود را سپری می‌کند.

کد خبر: 762638

وب گردی

وب گردی