پیروزی سیاه جامگان و صبا در روز شکست سایپا/ رقابت انتهای جدول در اوج حساسیت

تیم های فوتبال صبا قم و سیاه جامگان مشهد به رغم پیروزی مقابل حریفان خود در هفته بیست و نهم لیگ برتر، همچنان در آستانه سقوط به لیگ دسته یک قرار دارند.

به گزارش ایسکانیوز، تیم های فوتبال سایپا، صبا و سیاه جامگان در آستانه سقوط به لیگ دسته یک هستند و در هفته آینده مسابقات لیگ برتر یکی از این تیم ها به همراه ماشین سازی تبریز به مسابقات لیگ یک سقوط خواهد کرد.
سیاه جامگان که تا اینجای کار دومین تیم سقوط کننده به حساب می آید، در هفته بیست و نهم به مصاف ماشین سازی تبریز رفت که سقوط خود را قطعی کرده است.
شاگردان اکبر میثاقیان در این دیدار با تک گل گوران یرکوویچ به برتری رسیدند تا فاصله یک امتیازی خود را با صبا حفظ کنند و به دو امتیازی سایپا برسند.
صبا قم دیگر تیم نگران سقوط در دیدار سخت به مصاف نفت تهران رفت و در حالی که بازی را یک بر صفر عقب بود، در پایان مسابقه با نتیجه دو بر یک به برتری رسید. رضا اسدی تک گل نفتی را وارد دروازه صبا کرد اما رضا عنایتی مهاجم با تجربه صبا گل تساوی و امید جهانبخش گل برتری صبا را به ثمر رساندند تا این تیم همچنان در رده چهاردهم جدول باقی بماند و به یک امتیازی سایپا نیز برسد.
اما سایپا تهران که در هفته های گذشته از انتهای جدول فرار کرده بود با شکست دو بر صفر مقابل پیکان بازهم خطر سقوط را احساس کرد. گل های پیکان در این دیدار را سیامک نعمتی و گادوین منشا به ثمر رساندند.
استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبریز نیز در اهواز به تساوی بدون گل رسیدند.
از سوی دیگر تراکتورسازی تیم دوم جدول نتوانست پس از پیروزی هفته گذشته خود مقابل استقلال جایگاه نایب قهرمانی را حفظ کند و باردیگر این جایگاه را به استقلال تحویل داد.
شاگردان امیر قلعه نویی در اصفهان با نتیجه دو بر صفر مغلوب سپاهان شدند. زردپوشان سپاهان این روز ها با کرانچار به اوج بازگشته اند.
مهرداد محمدی و فرید بهزادی کریمی (از روی نقطه پنالتی) گل های سپاهان را به ثمر رساندند.
صنعت نفت آبادان در شهر خود به مصاف فولاد خوزستان رفت و این فولادی ها بودند که با تک گل بختیار رحمانی سه امتیاز بازی را بدست آوردند.

کد خبر: 762647

وب گردی

وب گردی