امیدواری استقلال به کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال

بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران بازی باخته مقابل پدیده مشهد را با برد عوض کردند و به کسب عنوان نایب قهرمانی شانزدهمین دوره لیگ برتر امیدوار ماندند.

به گزارش ایسکانیوز، در این دیدار که در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار شد، شاگردان علیرضا منصوریان تیم پدیده را با نتیجه دو بر یک شکست داده و ضمن صعود به رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر، به کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ شانزدهم امیدوار باقی ماندند.
امید نورافکن در دقیقه 47 و جابر انصاری در دقیقه 81 برای تیم استقلال گلزنی کردند و این برتری را رقم زدند.
تنها گل تیم پدیده را نیز معین عباسیان در دقیقه 34 درون دروازه سید مهدی رحمتی جای داد.
بازیکنان استقلال با کسب پیروزی در این دیدار 54 امتیازی شدند. شاگردان رضا مهاجری در تیم پدیده نیز با قبول این شکست 34 امتیازی ماندند.
شاگردان علیرضا منصوریان که برای کسب عنوان نایب قهرمانی فصل شانزدهم، رقابت نزدیکی با تیم تراکتورسازی دارند، در دقایق ابتدایی نیمه نخست دیدار برابر پدیده مشهد با طراحی حملات و با برنامه متعدد قصد داشتند به گل برسند اما موفق نبودند.
مهم ترین اتفاق دراین دقایق شوت زیبای کاوه رضایی در دقیقه 13 بود که پس از اصابت به دیرک دروازه شهاب گردان به خارج رفت تا آه از نهاد رضایی برخیزد.
در این دقیقه و به دنبال خطای مدافعان تیم پدیده برروی این بازیکن داور به سود تیم استقلال اعلام ضربه ایستگاهی کرد که رضایی آن را به دیرک دروازه زد.
این روند در دقایق بعدی همچنان ادامه یافت اما آبی پوشان پایتخت بازهم نتیجه ای نگرفتند.
درنقطه مقابل تیم پدیده که با یک مهاجم بازی می کرد، تنها چشم به ضد حملات داشت و به همین دلیل خطرجدی دروازه میهمان را تهدید نکرد.
در دقیقه 34 و به دنبال اشتباه مدافعان تیم استقلال توپ به سید مهدی رحمتی دروازه بان این تیم رسید شوت ناقص سنگربان آبی های پایتخت به پشت معین عباسیان برخورد کرد و توپ درون دروازه تیم استقلال جای گرفت.
شاگردان منصوریان که برخلاف جریان بازی یک گل از تیم پدیده دریافت کرده بودند، سراسر حمله شدند اما شهاب گردان با عکس العمل های مناسب مانع از گلزنی آنان شد و دروازه خود را بسته نگاه داشت.
بدین ترتیب با سوت پیام حیدری داور این دیدار در دقیقه 45 بازیکنان در پایان نیمه نخست به رختکن رفتند.
نیمه دوم بازهم با حملات بازیکنان تیم استقلال آغاز شد و محسن کریمی در دقیقه 47 با شهاب گردان دروازه بان تیم پدیده در موقعیت تک به تک قرارگرفت اما موفق نبود و این فرصت برای این تیم از دست رفت.
سرانجام در دقیقه 57 تلاش بازیکنان این تیم نتیجه داد و امید نورافکن دروازه گردان سنگربان پدیده را گشود و بازی را به تساوی کشاند.
در این دقیقه نورافکن که در پشت محوطه جریمه پدیده صاحب توپ شده بود با یک حرکت بدن دو هافبک حریف را جا گذاشت و با شوتی سنگین دروازه گردان را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.
بازیکنان استقلال در ادامه بازهم ازکناره ها و عمق خط میانی پدیده چندین فرصت مناسب گلزنی بدست آ‌وردند که با بی دقتی مهاجمان این تیم از یک سو و از سوی دیگر با هوشیاری دروازه بان حریف این موقعیت ها برای این تیم از دست رفت.
فشارحملات آبی های تهرانی در ادامه بازی باعث شد مدافعان پدیده درپشت محوطه جریمه خودی بارها مرتکب خطا شوند اما شاگردان منصوریان ازفرصت های بدست آمده برروی ضربات ایستگاهی هم استفاده مناسب را نکردند. اما این پایان کار نبود و جابر انصاری در دقیقه 81 گل دوم استقلال را به ثمررساند و برتری تیمش را رقم زد.
دردقایق پایانی این دیدار اتفاق خاصی نیفتاد و بازی با همان نتیجه دو بر یک به پایان رسید و بازیکنان زمین را ترک کردند.
ترکیب تیم فوتبال پدیده:
شهاب گردان،محمد حسین مرادمند،عبدالله حسینی،حسن جعفری،کریم احمدی،رضا ناصحی،محسن یوسفی،میلاد کمندانی،اکبر ایمانی،معین عباسیان و فرزاد زامهران.
ترکیب تیم فوتبال استقلال تهران:
مهدی رحمتی، پادوانی، رابسون، هرایر مگویان، میلاد زکی پور، مجید حسینی، امید نورافکن، یعقوب کریمی، جابر انصاری، محسن کریمی و کاوه رضایی.

کد خبر: 762650

وب گردی

وب گردی