منصوریان: مدافعان ما می‌خواستند رحمتی را تست کنند!/ همدل بودیم و بردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از هواداران‌مان تشکر می کنم و باید بگویم چنین جوی را ندیده بودم.

به گزارش ایسکانیوز،

علیرضا منصوریان پس از پایان دیدار استقلال مقابل پدیده خراسان اظهار داشت: از هواداران‌مان تشکر می‌کنم و باید بگویم چنین جوی را ندیده بودم. آنها با خودشان بادکنک آورده بودند و مانند هواداران‌مان در تهران حمایت‌مان کردند. خوشحالم که در مشهد پایگاه هواداری خوبی داریم و اینجا پایگاه مستحکمی برای استقلال است.

سرمربی استقلال در خصوص داوری پیام حیدری در این دیدار گفت: امروز یکی از بهترین داوری‌های او بود و بین دو نیمه گفتم اگر ببازیم هم یکی از بهترین قضاوت‌هایش را انجام داده و جزو داوران آینده‌دار است.

منصوریان با اشاره به برتری تیمش مقابل پدیده خاطرنشان کرد: بازیکنان ما برای پیروزی به میدان رفته بودند و تلاش‌شان این بود که مهدی رحمتی با ناراحتی از زمین خارج نشود. جدا از نتیجه بدست آمده، باید به رضا مهاجری تبریک بگویم که با همه سختی‌ها تیمش را سرمنزل مقصود رساند. از قبل، در مورد شرایط سخت با مهاجری صحبت کرده بودم و خوشحالم توانسته از این شرایط خارج شود و به جایگاهی برسد که پدیده در آن حضور دارد. نکته کلیدی ما در این دیدار همدلی بود و اینکه کاپیتان ما به خاطر اشتباهی که مرتکب شد، با ناراحتی از زمین خارج نشود. بازیکنان می‌خواستند رحمتی را خوشحال کنند.

وی همچنین در رابطه با اعتراض کاوه رضایی به یکی از توپ جمع کن‌ها گفت: ظاهرا یک لحظه توپ دیگری برای کاوه فرستادند که باعث ناراحتی او شده بود. فکر کنم خدا یک زمانی باید انرژی مثبتی در تیم ایجاد کند. اگر دل آن بچه می‌شکست، شاید اتفاق دیگری می‌افتاد، به همین خاطر کاوه پس از نیمه نخست، از آن توپ جمع کن دلجویی کرد و پیراهنش را به او داد.

علیرضا منصوریان همچنین در میکسدزون گفت: خدا را 100 هزار مرتبه شکر می‌کنم که در مشهد به پیروزی دست یافتیم و از صمیم قلب برای استقلالی‌های به خصوص استقلالی‌های مشهد خوشحال هستم. هواداران ما در این دو روز برای ما سنگ تمام گذاشتند و همه جوره از حمایت کردند. با افتخار باید بگویم بعد از تهران، مشهد دومین پایگاه برای ما از نظر تعداد هوادارانمان است.

وی در خصوص اشتباه رحمتی گفت: من واقعا نمی‌دانم چرا خط دفاع ما امروز به دنبال تست کردن رحمتی بود و 10، 11 پاس رو به عقب او داد. شاید این اتفاق و این گل باعث شد ما بتوانیم به بازی برگردیم چرا که بازیکنان ما در بین دو نیمه در رختکن هم قسم شدند کاپیتان خود را با خوشحالی راهی فرودگاه کنند. امروز روزی نبود که کار تاکتیکی جواب بدهد و ما انتحاری بازی کردیم . خوشحالم که کاپیتان ما امروز خوشحال شد.

منصوریان در خصوص خوشحالی بعد از گل امید نورافکن گفت: این دومین باری بود که اینگونه خوشحالی می‌کردیم و قبل از آن نیز اینگونه شادی کرده بودیم.

کد خبر: 762652

وب گردی

وب گردی