عنایتی: این سه امتیاز حکم بقا را برای صبا دارد/ با پسرم شوخی کردم

مهاجم تیم فوتبال صبای قم، گفت: پیروزی مقابل نفت برای ما حکم بقا را دارد.

به گزارش ایسکانیوز، رضا عنایتی پس از پیروزی 2 بر یک مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران، گفت: بازی خوبی بود ما در شرایطی بودیم که به این سه امتیاز نیاز داشتیم و محکوم به برد بودیم. نیمه دوم خیلی تحت فشار قرار گرفتیم و خدا کمک کرد که پیروز شدیم. ما از گلمان دفاع می‌کردیم و نفت از ما بهتر بود اما در کار دفاعی خیلی خوب بودیم و پیروز شدیم، این سه امتیاز برای ما حکم بقا در لیگ برتر را دارد.

مهاجم صبا در مورد اینکه فکر می‌کند تیمش در لیگ برتر بماند، اظهار داشت: ما فکر نمی‌کنیم بلکه انگیزه داریم که تیم را حفظ کنیم همه چیز دست خودمان است، به نتایج رقیب کاری نداریم با تمام توان برای پیروزی در بازی آخر به میدان می‌رویم.

عنایتی در مورد گلی که در این بازی زد، اظهار داشت: من توپ را تعقیب کردم و دروازه‌بان را تحت فشار و پرس قرار دادم. روزهای سختی را سپری می‌کنم می‌دانم بعد از خداحافظی از فوتبال دلم برای فوتبال تنگ می‌شود اما قاعده فوتبال همین است. یک روز وارد فوتبال می‌شوی و یک روز هم باید از آن بروی. خدا را شکر می‌کنم که به تمام رکوردهایی که دوست داشتم رسیدم، توقع بیشتری ندارم، فوتبال حرفه‌ای یعنی جدی گرفتن کار و من کارم را جدی گرفتم.

وی در مورد تعداد گل‌هایی که زده است، گفت: من همه گل‌ها را خودم زده‌ام و در روزهای آینده در اینستاگرام تمام جزئیات گل‌ها را منتشر می‌کنم، 147 گل زده‌ام. من همواره دروازه‌بان‌های حریف را تحت فشار قرار می‌دادم، پارسال هم توپ را از خود بیرانوند گرفتم و به هم‌تیمی‌ام پاس دادم و گل زدیم.

عنایتی در مورد اینکه این آخرین گل اوست، گفت: نمی‌دانم یک بازی دیگر در لیگ مانده است.

وی در مورد شادی پس از گلش گفت: می‌خواستم تمرکز تیم روی بازی باشد با توجه به شرایط بازی به سه امتیاز خیلی نیاز داشتیم.

عنایتی در مورد اینکه سیاه‌جامگان در دقیقه 97 توپ را خراب کرده، گفت: بله شنیدم که در دقیقه 97 توپی را به تیر دروازه زده‌اند جذابیت فوتبال همین است.

بازیکن صبا در مورد اینکه به پسرش گفته بود مربی بارسلوناست اظهار داشت: این مسأله برایم خوشایند است وقتی مردم از این شوخی خوشحال هستند من ناراحت نمی‌شوم. من با پسرم شوخی کردم و او در فضای کودکانه‌اش این مسأله را جدی گرفت البته این شوخی را عادل انجام داد به هر حال خوشحالم که بقیه با این مسأله حال می‌کنند.

601

کد خبر: 762657

وب گردی

وب گردی