عارف در گفتگو با ایسکانیوز: کاندیدای اصلی خود را آقای روحانی می دانیم/هنوز برنامه ای مبنی بر انصراف ضرب الاجل  جهانگیری نداریم

رییس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه هنوز برنامه ای مبنی بر انصراف ضرب الاجل جهانگیری نداریم گفت: مقرر شده تا هیچ خبری مبنی بر کناره گیری آقای جهانگیری در فرآیند تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تا لحظه آخر صورت نگیرد.

محمدرضا عارف رییس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در پاسخ به این سوال که آیا شورای عالی سیاست گذاری طبق برنامه ریزی ها انجام شده زمان بندی برای انصراف اسحاق جهانگیری در نظر گرفته شده است گفت:هدف ما ادامه مسیر سال ۹۲ است ، با این حال کاندیدای اصلی خود را آقای روحانی می دانیم.

وی افزود: آقای جهانگیری پتانسیل بسیار خوبی دارد ضمن اینکه وی از جمله چهره های برجسته دولت یازدهم محسوب می شود اما ما با صراحت و شفاف عنوان کردیم که نامزد اصلی اصلاح طلبان شخص خود آقای روحانی است و در عین حال لازم دانستیم که با توجه به شرایط سیاسی کشور و مشارکت اکثریت مردم در انتخابات دوازدهم نفرات دیگری از جریان اصلاحات در صحنه حضور داشته باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه هنوز برنامه ای مبنی بر انصراف ضرب الاجل جهانگیری نداریم تاکید کرد: مقرر شده تا هیچ خبری مبنی بر کناره گیری آقای جهانگیری در فرآیند تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تا لحظه آخر صورت نگیرد.

رییس فراکسیون امید مجلس شوارای اسلامی در خصوص مناظره روز گذشته کاندیداهای ریاست جمهوری ایران اظهار کرد: تا پایان مناظره پیش خواهیم رفت تا ببینیم چه می‌شود و پس از آن تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

عارف در ادامه به عملکرد صدا و سیما اشاره کرد و گفت: اصولا رسانه ملی یک رسانه یک سویه بوده و چون این موضوع حل نشده باقی می ماند ما از این موضوع عبور کردیم و امیدوارم رسانه ملی بتواند در این رویداد مهم سعی کند تعادل را حفظ کند و مطابق رسانه ملی بدون گرایش های جناحی عمل کند.

خبرنگار:علی درخشان/تایید:فاطمه سرلک

کد خبر: 762701

وب گردی

وب گردی