اولاد قباد:  کاندیداها از بیان شعارهای کلی در مناظره‌ها پرهیز کنند

یک نماینده اصلاح طلب مجلس با تاکید بر این که کاندیداها باید در مناظره‌ها برنامه‌های خود و راهکارهایشان را ارایه دهند، گفت: انتظار می‌رود کاندیداهای ریاست جمهوری از بیان شعارهای کلی پرهیز کرده و شعور سیاسی مردم را نیز در نظر بگیرند.

به گزارش ایسکانیوز، فریده اولادقباد با بیان این که به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری توصیه می‌کنم که برنامه‌ها و راهکارهایشان را برای حل مسائل ارائه دهند، اظهار کرد: کاندیداها باید برای چهار سال به گونه‌ای برنامه ارائه کنند که قابلیت اجرایی داشته باشد و تمامی ابعاد عدالت اقتصادی، اجتماعی، آموزشی، سیاسی و ... را در بر بگیرد.

وی افزود: کاندیداها علاوه بر ارائه برنامه مدون باید راهکارهای اجرایی و پیشنهادهایی که موجب اجرایی شدن می‌شود را نیز ارائه دهند، البته برنامه ها باید در همه حوزه ها حتی محیط زیست باشد که امکان عملیاتی شدن را هم داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این که کاندیداها در زمان ارائه برنامه هایشان باید آگاهی لازم نسبت به منابع و بودجه کشور و همچنین تسلط بر قانون برنامه ششم را داشته باشند، گفت: به نظر می‌رسد کاندیداها باید از شعارهای کلی پرهیز کنند و اگر می‌خواهند شور سیاسی ایجاد شود، شعور سیاسی مردم را در نظر بگیرند و توهین نشود.

این نماینده اصلاح طلب مجلس در گفت‌وگو با ایسنا، تاکید کرد: کاندیداها باید از شعارهایی که باعث عوام فریبی می‌شود پرهیز کرده و به شخصیت یکدیگر حمله نکنند و نقطه نظرات و دیدگاه های خود را به صورت کارشناسی ارایه دهند.

302/302

کد خبر: 762739

وب گردی

وب گردی