اسامی دعوت شدگان به تیم‌های ملی مردان و زنان والیبال نشسته اعلام شد

مدیر تیم‌های ملی والیبال نشسته از تعویق مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، هادی رضایی، مدیر تیم‌های ملی والیبال نشسته کشورمان از برگزاری هم زمان اردوی تیم های ملی والیبال نشسته مردان، بانوان و جوانان (مردان) خبر داد.

اولین مرحله از تمرینات تیم ملی والیبال نشسته مردان در سال جدید با دعوت از 15 ورزشکار از 18 اردیبهشت ماه در تهران آغاز می‌شود و همزمان با آن دومین مرحله از تمرینات تیم ملی جوانان در بخش مردان نیز آغاز می‌شود تا ملی‌پوشان جوان علاوه بر برنامه‌هایی که در این اردو برای آنها در نظر گرفته شده، در کنار تمرینات بزرگسالان کسب تجربه کنند و با انجام بازی‌های دوستانه برای رویدادهای پیش رو آمادگی بیشتری بدست آورند.

رضایی گفت: همزمان با این 2 اردو، بانوان ملی‌پوش نیز به اردو دعوت شدند و آغاز این مرحله از تمرینات برای کسب آمادگی بیشتر جهت حضور در مسابقات آسیایی خواهد بود. قرار بود مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه خردادماه سال جاری در چین برگزار شود که بر اساس آخرین اعلام برگزار کننده، این تاریخ به تعویق افتاد و تا هفته آینده تاریخ جدید اعلام می‌شود.

وی در پایان اسامی دعوت شدگان به تیم ملی والیبال نشسته بزرگسالان را به شرح زیر اعلام کرد: داود علیپوریان، محمدخالقی، صادق بیگدلی (تهران)، مهدی بابادی (خراسان‌رضوی)، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشکری، امیرحسین کفشدار (مازندران)، میثم علیپور (گیلان)، مهرزاد مهروان (البرز)، محمدرضا سبحانی (اصفهان)، احمدایری، آرش خرمالی (گلستان)، حسین گلستانی (قم ) و عیسی زیراهی (مرکزی)

در این اردو هادی رضایی به عنوان سرمربی، علیرضا معمری و بهمن تاروردی‌زاده به عنوان مربی و محمد صفری به عنوان فیزیوتراپ در کنار ملی‌پوشان حضور دارند و سرپرستی اردو نیز بر عهده فرشید عاشوری است.

در بخش بانوان نیز نسرین فرهادی، طیبه جعفری (چهارمحال بختیاری)، معصومه زارعی، نداپنجه باشی، سمانه قنبری (خراسانرضوی)، بتول خلیل‌زاده، فاطمه جهانی، بتول جعفریان، رضوان میرزایی (کرمان)، مهری فلاحی (گیلان)، معصومه شجراتی (خوزستان)، فرزانه حیدری (هرمزگان)، زینب ملکی، مژگان نصیری (اصفهان)، سمیرا خالقی (زنجان)، زهرا دانایی (گلستان) به اردو دعوت شدند و تمرینات خود را زیر نظر مریم ایرانمنش، مربی تیم ملی انجام می‌دهند.

سرپرستی اردوی بانوان نیز بر عهده معصومه مهرورز خواهد بود.

دومین مرحله از اردوی تیم ملی جوانان نیز با حضور ورزشکاران زیر به سرمربیگری جابر خلف‌زاده برگزار می‌شود و محسن براتی، محمدرضا رحیمی و عبدالزهرا سیلاوی‌زاده به عنوان مربی در کنار وی حضور دارند و سرپرستی اردو نیز بر عهده حسن شاهی است.

امیرحسین نوری، حمیدرضا عباسی (تهران)، علی‌اکبری توپکانلو (خراسان‌رضوی)، امیرمحمد ابراهیمی (مازندران)، رضا عشوری، یوسف علیپور (گیلان)، مرتضی زندلشتی (البرز)، محمد نعمتی، جمال نظری (گلستان)، امیرحسین رومیانی، امیرمحمد رومیانی، حسین دریکوند (لرستان)، امید مختاری (آذربایجان غربی)، امیرحسین قره قزلو (قزوین)، محمدامین بلیوند (خوزستان) و سجاب آسیاب (همدان)

مدعوین به اردو از 18 تا 25 اردیبهشت ماه در محل کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:آرش محمدی

604

کد خبر: 762740

وب گردی

وب گردی