متخصصین مغز و اعصاب ایران و جهان در تهران گردهم می آیند

دبیر اجرایی کنگره بین الملللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران از گردهمایی بزرگ متخصصین مغز و اعصاب در بیست و چهارمین کنگره نورولوژی و الکتروفیزیولوژی ایران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، حمید قاسمی در ارتباط با برگزاری بیست و چهارمین کنگره بین المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران اظهارداشت: این کنگره بزرگترین کنگره متخصصین مغز و اعصاب کشور است که ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت 96 در هتل المپیک تهران برگزار و جدیدترین دستاوردهای حوزه نورولوژی در آن ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این کنگره برای ٢١ رشته امتیاز بازآموزی دارد، افزود: ۲۷ مهمان از آمریکا، اروپا و آسیا در این کنگره شرکت داشته و به تبادل اطلاعات با اساتید و صاحبنظران داخلی می‌پردازند.

دبیر اجرایی کنگره بین المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران ادامه داد: ۷ کارگاه نیز در این کنگره برگزار شده و هزینه ثبت نام هم برای گروه‌های هدف متفاوت است البته ثبت نام نیز فقط در محل کنگره صورت می پذیرد.

قاسمی در ارتباط با جزئیات کارگاه‌ها گفت: ۱۳ اردیبهشت کارگاه بوتولینوم توکسین توسط ألبرتو البانزه، از ایتالیا ورک شاپ Nerve conduction study ، توسط امیر صبوری از امریکا، ورک شاپ سردرد و بلوک عصب، حسین انصاری از امریکا برگزاری می‌شود.

دبیر اجرایی کنگره بین المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران خاطرنشان کرد: ۱۴ اردیبهشت، کارگاه بوتولینوم توکسین توسط درسلر ألمان و کارگاه نوروسونولوژی توسط دکتر بابک زمانی اجرا و ۱۵ اردیبهشت، سونوگرافی در بیماری های نوروماسکولار توسط حمید عبادی و فرزاد فاتحی و کارگاه EEG توسط مجید غفارپور و سید سهراب هاشمی فشارکی و آیدین شریعت زاده برپا می شود.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 762841

وب گردی

وب گردی