اعطای اعتبار علمی پژوهشی به فصلنامه "آینده پژوهی مدیریت"علوم و تحقیقات

فصلنامه "آینده پژوهی مدیریت" وابسته به دانشکده مدیریت و اقتصاد واحد علوم و تحقیقات از کمیسیون نشریات علمی کشور، رتبه علمی پژوهشی کسب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر افسانه زمانی مقدم مدیر داخلی فصلنامه آینده پژوهی مدیریت این واحد با بیان اینکه این فصلنامه، ازجمله فصلنامه های نارد در حوزه آینده پژوهی است افزود: با تصمیم دکتر هاشم نیکومرام رئیس دانشکده مدیریت و اقتصاد واحد علوم و تحقیقات و پیگیری های کادر مجله پژوهش های مدیریت، پس از تلاشی ۴ ساله به اخذ درجه علمی پژوهشی برای این فصلنامه با عنوان آینده پژوهی مدیریت موفق شدیم.

وی با بیان اینکه موفقیت این مجله با توجه به حمایت و پشتیبانی ریاست دانشکده و فعالیت و همکاری اعضای هیئت تحریریه مجله محقق شده است، افزود: رهنمودهای همه جانبه دکتر فریدون رهنمای رودپشتی معاون برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی نقش به سزایی در ارتقای علمی این مجله داشته است. همچنین برقراری ارتباط با مراکز آینده پژوهی در دانشگاه ها و مراکز برون دانشگاهی برای ارسال مقاله، داوری در این ارتقا قابل توجه است.

فصلنامه آینده پژوهی مدیریت واحد علوم و تحقیقات، به مدیر مسئولی دکتر عبدالله جاسبی، سردبیری دکتر ناصر میرسپاسی، مدیر داخلی دکتر افسانه زمانی مقدم، توسط دانشکده مدیریت و اقتصاد این واحد تولید و به چاپ می رسد. همچنین دکترمیرابی، طبرسا، قوورچیان، نجف بیگی، وظیفه دوست، فقیهی و دکتر افسانه زمانی مقدم اعضای هیأت تحریریه این مجله را تشکیل می دهند.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی/انتشار:آخوندی

204/200

کد خبر: 762868

وب گردی

وب گردی