عبداللهی:  رضاییان استقلالی نمی شود/ مثل پرسپولیس قهرمان می شویم

سرپرست استقلال گفت: بازیکنان در رختکن هم قسم شدند تا پدیده را شکست دهند و سه امتیاز بدست آورند.

نصرالله عبدالهی در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: بازی خیلی حساسی با پدیده داشتیم و موفق شدیم این تیم را با تلاش بازیکنان شکست دهیم و به جایگاه دوم در جدول بازگردیم.

وی افزود: ما بازی پلی اف داریم و برای نایب قهرمانی و صعود از مرحله اول لیگ قهرمانان آسیا کار سختی در پیش داریم و بعد از این بازی ها بازیکنان قراردادشان را تمدید خواهند کرد.

عبداللهی ادامه داد: هفته گذشته هم ابراهیمی یک مقدار پا درد داشت و کادر فنی وقتی متوجه شد او مشکل دارد، برای جلوگیری از مصدومیت، او را عوض کرد. اگر کادر پزشکی و کادر فنی به این نتیجه برسند که امید ابراهیمی مقابل سپاهان هم بازی نکند، این اتفاق می‌افتد تا این بازیکن را برای دیدار مهم آسیایی حفظ کنیم.

سرپرست استقلال عنوان کرد: هدف اولمان ثبت قرارداد دو بازیکن اصلی مان جباروف و چشمی است.جباروف هیچ مشکلی ندارد و دلش می خواهد در لیگ ایران بازی کند.

وی تاکید کرد: برای سال بعد برنامه داریم تا همانند پرسپولیس از نایب قهرمانی به قهرمانی برسیم و استقلال به تیمی منسجم و قدرتمند تبدیل شده است.

عبداللهی درمورد چکی که استقلالی ها گرفتند خاطرنشان کرد: این چک‌ها بخشی از مطالبات بازیکنان بود که از قبل به آنها قول پرداخت داده بودند. فکر می‌کنم با این چک‌ها حدود 80 درصد به بازیکنان پرداخت شد و آنهایی که رقم قرارداد کمی داشتند بیش از 80 درصد مطالبات خود را دریافت کردند.

سرپرست استقلال افزود: البته اشتباه در فوتبال همیشه هست و از این اتفاقات برای همه می‌افتد و چون گلر نفر آخر است، اشتباهش بیشتر دیده می شود و به همین خاطر بازیکنان هم قسم شدند پدیده را شکست دهند.

وی ادامه داد: بحث حضور رضاییان در استقلال حاشیه بود و وی در لیست منصوریان نیست.

601

کد خبر: 762962

وب گردی

وب گردی