پسر در حین مصرف شیشه  پدرش را کشت/متهم 23 ساله خودش را تسلیم کرد

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری جوان معتاد به شیشه که پدرش را به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز ، در ساعت 9:15 روز چهارم اردیبهشت ماه امسال یک فقره فوت مشکوک از بیمارستان الغدیر به کلانتری 136 فرجام اعلام و برابر گزارش تیم پزشکی بیمارستان مشخص شد فردی به نام علیرضا . ط 56 ساله که از ناحیه سینه و پشت سر ، به علت اصابت ضربات جسم تیز مجروح و توسط اعضای خانواده‌اش به بیمارستان منتقل شده است، اما علیرغم انجام اقدامات درمانی و به علت شدت جراحات ، در بیمارستان فوت کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و همسر مقتول در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : من با پسر کوچکم در طبقه همکف خواب بودیم که ناگهان از طبقه اول سر و صدای درگیری شنیدیم، پسرم را صدا کردم که بالا برویم که ناگهان دیدم پسر بزرگترم به نام رضا 23 ساله خانه نیست و شوهرم روی پتویش خونی افتاده است.

پسر کوچکتر مقتول که 17 سال سن دارد با تأیید اظهارات مادرش به کارآگاهان گفت: بنده به همراه مادرم در طبقه پائین خواب بودیم که از سر و صدای درگیری پدر و برادرم ، از خواب بیدار شدیم، رفتیم به طبقه بالا که دیدیم پدرم خون آلود ، بر روی پتویش افتاده و برادرم نیز از منزل متواری شده است.

همزمان با آغاز تحقیقات برای دستگیری رضا که پس از ارتکاب جنایت از محل متواری شده بود ، کارآگاهان با ارائه مشاوره و آموزش‌های لازم پلیسی، از اعضای خانواده‌ مقتول درخواست همکاری کردند تا در صورت امکان نسبت به معرفی رضا به پلیس آگاهی اقدام کنند تا اینکه سرانجام در ساعت هفت روز دهم اردیبهشت ماه رضا به همراه برادر کوچک خود و دامادشان به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و خودش را تسلیم پلیس کرد.

رضا در خصوص درگیری منجر به قتل پدرش به کارآگاهان گفت: مدت دو سال است که به مصرف شیشه اعتیاد دارم در روز حادثه، در حال کشیدن شیشه بودم که ناگهان پدرم بالای سرم آمد، ابتدا با صحبت قصد نصیحت مرا داشت اما من بدون توجه به حرف هایش، کار خودم را می‌کردم و همین موضوع باعث درگیری لفظی من و پدرم شد ؛ ناگهان پدرم در حالیکه بسیار عصبانی شده بود ، با یک چاقو به سمت من آمد ؛ پس از گرفتن چاقو ، چند ضربه به سمت او پرتاب کردم و زمانیکه پدرم روی زمین افتاد من نیز از شدت ترس از خانه خارج شده و بلافاصله برای مخفی شدن، نزد دوستانم رفتم تا نهایتا امروز خودم را به پلیس معرفی کردم.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم ، قرار بازداشت از سوی مقام قضایی صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 762986

وب گردی

وب گردی