پیام تبریک دکتر نوریان به مناسبت اعیاد شعبانیه

دکتر علی محمد نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، در پیامی حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه را تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در متن پیام دکتر نوریان آمده است:

«حلول ماه شعبان و میلاد فرخنده، مسعود و مبارک سه اختر آسمانی، سرور و سالار آزادگان جهان حضرت امام حسین، قمربنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس و سید الساجدین امام زین العابدین علیهم السلام را به مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و همه عاشقان و دوستدران اهل بیت به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت می گویم.

همچنین روز پاسدار و جانباز را به همه پاسداران دلیر و جانبازان صبور و فداکار تبریک می گویم. بی شک از خودگذشتگی این عزیزان در دوران دفاع مقدس و پس از آن، مایه سرافرازی، آرامش و امنیت ملت شده و امروز در شرایطی که برخی کشورهای منطقه روزهای سخت ناامنی را سپری می کنند، ایران اسلامی با پایمردی مردم و نیروهای مسلح، در امنیت و آرامشی مثال زدنی قرار دارد و حقیقتاً می بایست شاکر خداوند منان باشیم که ثبات و امنیت بر کشور عزیزمان حاکم است.

برخود لازم می دانم روز ملی خلیج فارس که حقیقتاً بخش ناگسستنی هویت ملی و ایرانی است را به همه همکاران گرامی دانشگاه آزاد اسلامی تبریک بگویم.

مسلماً پیام ایران اسلامی به بدخواهان خود این خواهد بود که تمامیت ارضی کشورمان قابل تعرض نیست و پاسخ به چنین نیتی، همانند هشت سال دوران دفاع مقدس محکم و عبرت آمیز خواهد بود.

امید دارم در این ماه پربرکت، با تمسک به سیره ائمه اطهار(ع) دلهایمان را از هوای نفسانی بزداییم و اصول اخلاقی و انسانی که راه سعادت و تعالی انسان در دنیا و آخرت است را سرلوحه اعمال و رفتارمان قرار دهیم.»

دریافت کننده: مهرنوش زارعی/انتشار:آخوندی

204/200

کد خبر: 763002

وب گردی

وب گردی