اصغرزاده: همه نامزدها در مناظره فراتر از انتظار ظاهر شدند/ انتخابات 96 فراتر از انتخابات عادی است

دبیرکل سابق حزب همبستگی گفت: اولین مناظره نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به تشدید فضای انتخاباتی کمک خوبی کرد

به گزارش ایسکانیوز، ابراهیم اصغرزاده روز یکشنبه در نشست خبری که در ستاد انتخاباتی روحانی برگزار شد، گفت: اولین مناظره نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به تشدید فضای انتخاباتی کمک خوبی کرد و همه نامزدها فراتر از انتظار ظاهر شدند.

وی با اشاره به این که محمد باقر قالیباف استراتژی اصولگراها را برهم زد، افزود: حمله شدید قالیباف به جهانگیری و روحانی باعث شد تا چهره آقای رئیسی در مناظره نادیده گرفته و بایکوت شود.
این فعال سیاسی اصلاح طلب یادآور شد: قالیباف همانند سال 92 که جلیلی حافظ وضع موجود و ادامه دهنده راه احمدی نژاد بود در انتخابات 96 نمی تواند چهره سیاستمدار ناراضی و منتقد وضع موجود را بگیرد.
اصغرزاده ادامه داد: ابتکار وی در گفتار 4 درصد و 96 درصد بلافاصله با برداشت عمومی در جامعه مواجه شد که چهاردرصد همان هایی هستند که برج می سازند.
وی تصریح کرد: احمدی نژاد در انتخابات نیست ولی روح و رسمش در مناظرات انتخاب شده اصولگراها حضور دارد و چه بهتر که وی نیز شرکت داشت.
دبیرکل سابق حزب همبستگی گفت: بدون شک آقای احمدی نژاد بلوک رای قابل توجهی دارد و به خاطر همین است که کنار گذاشته شد.
اصغرزاده با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات 96 فراتر از انتخابات عادی است، در انتخابات قبلی رئیس جمهوری برای چهار یا هشت سال انتخاب می شد.
وی خاطرنشان کرد: تاثیر انتخابات96 برای دو دهه آینده زندگی مردم است.

302/302

کد خبر: 763006

وب گردی

وب گردی