استاندار استان کرمان: طرح تحول سلامت از اقدامات ماندگار دولت یازدهم است

استاندار استان کرمان گفت: یکی از اقدامات موفق دولت تدبیر و امید، اجرای طرح تحول نظام سلامت بوده و این اقدام دولت کار ماندگاری در حوزه تامین اجتماعی است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا علیرضا رزم حسینی در دیدار اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: مردم از محل یارانه درستی که در بخش درمان پرداخت می شود دغدغه ای در حوزه درمان ندارند و البته تحقق این مهم به دلیل تامین منابع، کار دشواری بود.
وی بیان کرد: درایت وزیر بهداشت با کفایت، لایق و دلسوز دولت تدبیر و امید موجب شد دولت در حوزه سلامت کارنامه خوبی ارائه دهد و نگاه به بخش غیردولتی نیز در بخش سلامت اتفاق خوبی بود که در استان کرمان انجام شد.
استاندار استان کرمان گفت: سرمایه گذاری در حوزه سلامت و بهداشت توجیه پذیر و اقتصادی است.
وی ادامه داد: کارنامه دولت در 2 سال گذشته باید مورد توجه قرار بگیرد که البته درخشان و قابل دفاع است و اکنون برخی از طرح ها در حال به ثمر نشستن است.
وی با بیان اینکه نهایی شدن برجام 2 سال طول کشید و قبل از آن فشار و تحریم ها بود افزود: باید با این نگاه عملکرد دولت را سنجید.
رزم حسینی اظهار کرد: برخی شاخص ها در دولت ارتقا پیدا کرد و دولت هم با توجه به رفع تحریم ها اقدامات خوبی انجام داده است.
وی گفت: استان کرمان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان حرفی برای گفتن در سطح ملی نداشت در حالی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاقات خوبی در این حوزه انجام شده اما به دلیل پهناور بودن این دغدغه وجود داشت آنطور که شایسته باشد خدمات انجام شود.
وی تصریح کرد: مهم این است کاری بکنیم که مردم به استمرار این حکومت امیدوار باشند و اگر بتوانیم روی امید مردم کار کنیم موجب استمرار حکومت و جمهوری اسلامی است.
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه طبق سند چشم انداز باید در منطقه رتبه نخست را داشته باشیم گفت: ایران اسلامی سرمایه های مختلفی از جمله ظرفیت نیروی انسانی را دارد.
رزم حسینی افزود: دانشگاه علوم پزشکی کرمان در حال حاضر در کشور مطرح است و ما کمتر به سمت توریسم سلامت رفته ایم که می توانیم در این حوزه موقعیت خوبی پیدا کنیم.
وی بیان کرد: 180 کشور جهان می توانند با راه اندازی دفتر ویزا در فرودگاه کرمان به راحتی ویزا بگیرند و این در جذب توریسم سلامت موثر است.
استاندار استان کرمان همچنین به تهیه سند سلامت و بهداشت نان استان کرمان در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: در مورد این اقدام آنطور که باید تبلیغ نشده و طبقه بندی نانوایی ها در حوزه سلامت نان کار بسیار مفیدی بود.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار دهنده :زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 763023

وب گردی

وب گردی