فرهادیان جانشین ذوالقدری شد

سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو طی حکمی، آرش فرهادیان را به عنوان رییس سازمان تیم های ملی تکواندو منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، طی حکمی از سوی سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، آرش فرهادیان که پیشینه حضور در لیگ برتر به عنوان سرمربی، مدیر و سرپرست تیم های تکواندو، همچنین ریاست هیات تکواندو استان خوزستان، مسئول روابط عمومی فدراسیون و رییس کمیته امور استان ها و مجامع فدراسیون تکواندو را در کارنامه خود دارد به عنوان رییس جدید سازمان تیم‌های ملی تکواندو منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:
باعنایت به سوابق طولانی و تجربیات ارزشمند شما در تکواندو کشور به موجب این حکم به عنوان رییس سازمان تیم‌های ملی منصوب میگردید.

تدوین و اجرای برنامه‌های مرتبط به منظور تداوم حضور قدرتمند تیم‌های ملی درعرصه‌های قاره‌‌ای و جهانی و بویژه المپیک با بهره‌گیری از نیروهای نخبه و کارآمد تکواندو کشور مهمترین ماموریت شما در این جایگاه بوده که امیدوارم با نهایت توان نسبت به آن اهتمام نمایید.

در اینجا لازم می‌دانم از زحمات برادر و دوست ارزشمندم جناب آقای ذوالقدری در طی سالهائی که این مسئولیت را عهده‌دار بودند تشکر و تقدیر نمایم بدون شک ایشان یکی از گنجینه‌های تکواندو کشور هستند که عنداللزوم جامعه تکواندو کشور از ذخائر و اندوخته‌های گرانبهای ایشان بهره‌مند خواهدشد.

توفیقات جنابعالی را در انجام این مسئولیت خطیر از درگاه خداوند متعال آرزو می‌کنم.


وما توفیقنا الا بالله
سید محمد پولادگر
رییس فدراسیون

603

کد خبر: 763077

وب گردی

وب گردی