آیت الله غرویان: با مدرسین و اساتید حوزه علمیه قم برای حمایت از روحانی در حال رایزنی هستیم/نظر اساتید نسبت به روحانی مثبت است

عضو شورای فرهنگی راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به این که بیانیه حمایتی از روحانی صادر کرده است، گفت: من با مشورت و رایزنی با جمعی از فضلا، مدرسین و اساتید حوزه علمیه قم بیانیه حمایت خود را از دکتر روحانی اعلام کردم.

آیت الله محسن غرویان عضو شورای فرهنگی راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی و مدرس حوزه علمیه قم درخصوص حمایت از روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، گفت: بیانیه ای کاملا مستقل در حمایت از روحانی صادر کرده ام.
وی با اشاره به مناظره جمعه 8 اردیبهشت ماه در میان کاندیداهای ریاست جمهوری برنده مناظره را جهانگیری دانست و افزود: جهانگیری به خوبی در این مناظره حضور پیدا و از دولت توانست دفاع کند؛ همچنین دکتر روحانی ملاحظاتی را که می بایست در این مناظره رعایت کنند با یک اعتدال مناسب ورود پیدا کردند.

مدرس حوزه علمیه قم با اشاره به این که قالیباف با هجمه مناظره را آغاز کرد، ادامه داد: نمره قالیباف در این مناظره منفی است، وی شروع کننده هجمه و انتقادات به دکتر روحانی بود و صورت خوبی نداشت و امتیاز منفی برای وی در این مناظره باید ثبت کرد و سه کاندیدای دیگر هم با احتیاط صحبت کردند؛ در مجموع باید منتظر مناظرات بعدی باشیم تا بتوانیم تصمیم بگیریم که چه نتیجه ای را به دنبال خواهد داشت.
غرویان تاکید کرد: مناظره اگر به سمتی برود که افراد یک برنامه ریزی جزیی تر و عملی تری از خود ارائه کنند بهتر است تا این که به نقد اخلاقی یکدیگر بپردازند.
این استاد حوزه در خصوص حضور جهانگیری در انتخابات و کناره گیری وی به نفع دکتر روحانی اظهار کرد: جهانگیری و روحانی با یکدیگر هماهنگ هستند و خودشان تنظیم برنامه می کنند که چه زمانی جهانگیری به نفع روحانی کنار برود.


وی در خصوص این که با چه کسانی برای حمایت از روحانی رایزنی کرده اید، گفت: من با جمعی از مدرسین حوزه علمیه قم هر روز در خصوص این موضوع گفت و گو مشورت می کنم و از دیدگاه های آنها در جریان هستم؛ به همین دلیل پس از تعامل و رایزنی با جمعی از فضلا، مدرسین و اساتید حوزه علمیه قم بیانیه حمایت خود را از دکتر روحانی اعلام کردم.

وی همچنین در پایان گفت: این جمع از مدرسین حوزه به طور رسمی حمایت خود را از روحانی اعلام نکرده اند اما نظرشان دراین خصوص مثبت است.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 763121

وب گردی

وب گردی