مشکل جذب دانشجوی دکتری علوم ارتباطات واحد علوم و تحقیقات حل شد

محمد سلطانی‌فر، مدیر گروه علوم ارتباطات واحد علوم و تحقیقات گفت: با پیگیری و مکاتبات صورت گرفته با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مشکل جذب دانشجوی دکتری علوم ارتباطات واحد علوم و تحقیقات مرتفع شد.

به گزارش ایسیکانیوز، دکتر محمد سلطانی‌فر، مدیر گروه علوم ارتباطات این واحد گفت: دکترای علوم ارتباطات واحد علوم و تحقیقات در حالی از دفترچه انتخاب رشته دکتری ۹۶ حذف شده بود که این واحد تنها واحدی است که مجوز قطعی پذیرش دانشجوی رشته علوم ارتباطات را از وزارت علوم اخذ کرده و بقیه واحدها صرفاً برای سال ۹۵ مجوز اخذ کرده بودند و مجوز سال ۹۶ را نداشتند.

وی ادامه داد: با بررسی صورت گرفته، متوجه شدیم مجوز مصوبه جذب دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری علوم ارتباطات واحد علوم و تحقیقات دروزارت علوم موجود نیست و با پیگیری ها و مکاتبات صورت گرفته این مشکل رفع شد.

دکتر سلطانی فر از همکاری های صورت گرفته از سوی وزارت علوم برای رفع این مشکل تقدیر کرد و گفت: حذف کد رشته دکتری ارتباطات واحد علوم و تحقیقات در دفترچه‌ای که روی سایت قرار خواهد گرفت اصلاح شده است.

در دفترچه انتخاب رشته‌ای که روز شنبه توسط دانشگاه آزاد منتشر شده بود کد رشته دکتری علوم ارتباطات واحد علوم تحقیقات حذف شده بود که با انتشار دفترچه جدید این کد رشته اصلاح شده است.

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 763136

وب گردی

وب گردی