در روز اول جشنواره ملی ایده و طرح های فناورانه دانشگاه پیام نور 40 ایده برتر داوری شدند

مدیر کل دفتر کار آفرینی و ارتباط با صنعت گفت: در روز اول -10 اردیبهشت - جشنواره ملی ایده و طرح های فناورانه دانشگاه پیام نور 40 ایده برتر داوری شدند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علی اصغر شکری بیان کرد: بالغ بر 1572 ایده متشکل از ایده اساتید ، دانشجویان و کارکنان از دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاه ها در حوزه های : علوم انسانی ، علوم پایه ،فنی و مهندسی،فناوری اطلاعات،کشاورزی و منابع طبیعی، معماری و هنر و میان رشته ای در سامانه جشنواره ثبت شده است.مدیر کل دفتر کار آفرینی و ارتباط با صنعت تصریح کرد: ایده های دریافت شده در دو مرحله داوری اولیه شد و سپس 40 ایده برتر برای رقابت به این مرحله رسیده اند.
وی خاطر نشان کرد: داوران جشنواره از اساتید فرهیخته و فناور و با تجربه دانشگاه¬های سراسر کشور انتخاب شده اند تا در پایان مرحله داوری 10 ایده برتر انتخاب نمایند.
وی اضافه کرد: در روز اول، 5 تا 7 دقیقه داوری فرصت داشتند.
دکتر شکری در افزود: دفتر کار آفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه در راستای بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی: تولید و اشتغال در ابتدای سال این جشنواره را برگزار و ایده هایی که قابلیت تولید دارند را به صنایع و سازمان هایی که بتوانند همکاری در تولید آنها داشته باشند معرفی و ایده های که قابلیت کارآفرینی و اشتغال دارند را شناسایی و با صاحبان ایده برای ایجاد کارآفرینی همکاری نمائیم تا شاهد ایجاد شرکت های دانش بنیان و حلقه اشتغال و تولید در سهم صنعت کشور باشیم.
وی خاطرنشان کرد: جلسه اختتامیه جشنواره به همراه فن بازار در روز دوشنبه 11/2/96 در سالن آمفی تئاتر به همراه مهمانان ویژه¬ای از وزارت علوم، معاونت عملی ریاست جمهوری، صنایع و شرکتهای شتاب دهنده و حامیان جشنواره برگزار خواهد شد.

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 763139

وب گردی

وب گردی