باید تمام تلاش خود در جهت ارتقا امکانات و فضای آموزشی،  آموزشکده سما شریعتی بکار بگیریم

برگزاری جلسه کمیسیون معاملات و کمیته اداری و مالی با حضور معاون اداری ومالی سازمان سما و دبیر شورای نظارت وهماهنگی سما استان تهران و سایر اعضا در محل مرکز آموزشی و فرهنگی سما تهران برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه سید محمد ابریشمی نیا معاون اداری و مالی سازمان سما همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه گفت: این بزرگواران الگوی خوبی برای بشریت هستند و امید است راه این بزرگواران سرلوحه راه زندگیمان قرار گیرد . وی با اشاره به اهمیت قرآن ، اهتمام کامل به آن را راه گشای زندگی دانست.

سپس جلسه با موضوعاتی چون خرید ملک ،مناقصه های مختلف ، تصمیم گیری در خصوص زمین دزاشیب ، ... آغاز و موارد به بحث و تبادل نظر گذاشته شد. پیش از این جلسه محمد ابریشمی نیا و علیرضا آزادبر رئیس مرکز آموزشی وفرهنگی سما تهران از محل آموزشکده سما شریعتی بازدید کردند.

محمد ابریشمی نیا ضمن بازدید از فضای کتابخانه ، نمازخانه و سایر قسمت آموزش آموزشکده سما شریعتی با بیان اینکه جذب دانشجو برای سما از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: با توجه به ناکافی بودن فضای آموزشکده برای جذب دانشجو ، باید تمام تلاش خود را برای ایجاد امکانات مناسب بکار ببندیم.

200/202

دریافت کننده:ناهید سمیعی / انتشار دهنده: پارسا فرخوی

کد خبر: 763203

وب گردی

وب گردی