مراسم تودیع و معارفه معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد ساوه برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد ساوه با حضور دکتر حیدری ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه و هیئت رئیسه دانشگاه، مدیران و کارکنان آموزشکده و مدارس سما در محل سالن اجتماعات آموزشکده سما ساوه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز،در این جلسه ابتدا دکتر حیدری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر فراهانی و تبریک اعیاد شعبانیه، انتصاب دکتر ابراهیمی به عنوان سرپرست معاونت سما و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما ساوه را تبریک گفت .


ایشان هدف از مراسم تودیع و معارفه را تقدیر و تشکر از مدیران زحمتکش ذکر کرد و افزود: کسی که بتواند در قلبها حاکمیت کند مدیری شایسته است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به بیان فلسفی تغییر و تحول در نظام آفرینش اشاره کرد وگفت:تمام پدیده های آفرینش در حال تغییر و تحول میباشد و ذات مقدس احدیت ثابت می باشد.


دکتر حیدری سپس تعامل خوب دانشگاه با سما را متذکر شد و برحمایت بیش از پیش دانشگاه آزاد اسلامی از مجموعه سما تاکید کرد.
دکتر فراهانی معاون پیشین سما در این جلسه به ارائه گزارشی از دوران مدیریت خود اشاره و مجموعه سما واحد ساوه را از بهترین واحدهای سطح کشور دانستند که حاصل کوشش و همدلی کارکنان میباشد.
در ادامه دکتر ابراهیمی سرپرست معاونت سما ساوه در سخنانی ازحسن اعتماد ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه و مسئولان سما تقدیر و تشکر کرد و به بیان برنامه ها و اهداف خود اشاره و گفت : باید تجربیات خوب را به عمل تبدیل کرد و در جهت تقویت آن تلاش کرد.


سرپرست معاونت دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد ساوه در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری و همدلی همکاران باعث رشد و توسعه روزافزون سما در عرصه های مختلف باشند.
منتشرکننده:امین محمودی نیا
کد خبر: 763269

وب گردی

وب گردی