برگزاری مراسم جشن انوار کربلا، همزمان با محفل انس با قرآن کریم دردانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت

همزمان با اعیاد شعبانیه، مراسم جشن با شکوه انوار کربلا، امام حسین(ع)، ابوالفضل العباس(ع) و امام سجاد (ع) و محفل نورانی قرآن کریم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دراین مراسم که به همت کانون قرآن و عترت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برپا شده بود، عبدالحمید غریب نواز قاری بین المللی قرآن کریم به تلاوت قرآن پرداخت ودرفضایی معنوی عطر وبوی صوت دلنشین قرآن طنین انداز شد.

حجه الاسلام شیخ اسماعیل زارع رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرودشت با ایرادسخنرانی ، ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه، به ارزش ذکر صلوات و ترجمه فرازی از صلوات شعبانیه پرداخت و بیان داشت: ذکر صلوات ریشه در قرآن دارد و این ذکر از ارزش خاصی برخوردار است، چرا که توحید، نبوت و امامت و ولایت در آن نهفته است.

وی آرامش را بزرگترین گمشده دنیای بشریت عنوان کرد و افزود: خیلی ها تمام امکانات بدوی زندگی را دارند اما عمق ماجرا که آرامش است را ندارند و این آرامش را می توان در همنشینی با آل رسول و قرآن پیدا کرد.

در ادامه این مراسم با اجرای برنامه توسط گروه تواشیح و سرود "طاها " و مولود خوانی توسط سجادیان و تلاوت قرآن توسط قاری نوجوان محمد رضا حبیبی همراه بود.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی / انتشار دهنده: پارسا فرخوی

کد خبر: 763457

وب گردی

وب گردی