آغاز طرح کرامت رضوی با قطارهای رجا

اولین گروه بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در سال ١٣٩٦، در قالب «طرح کرامت رضوی» با قطار رجا به مشهد مقدس سفر کردند.

به گزارش ایسکانیوز؛ روابط عمومی شرکت رجا با اعلام این خبر افزود: مراسم بدرقه کاروان زیارتی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی به بارگاه ملکوتی ثامن الحجج حضرت امام رضا (ع) در سالن ایستگاه بین الملل راه آهن تهران و با حضور مسؤولان سازمان تأمین اجتماعی و شرکت رجا برگزار شد.
این مراسم همزمان با ایام شعبانیه در ٣١ استان کشور و افتتاح چندین طرح بیمارستانی در چند استان با پیام رئیس جمهوری، از طریق ویدئو کنفرانس و به صورت زنده از حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان تأمین اجتماعی رئیس جمهوری را همراهی می کردند.
براساس این طرح و برنامه ریزی صورت گرفته ٤٠ هزار نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در قالب طرح کرامت رضوی و با قطارهای شرکت رجا در سال جاری برای زیارت حرم مطهر حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) به مشهد مقدس مشرف می‌شوند.
گفتنی است، اعزام بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی به مشهد مقدس و اجرای طرح کرامت رضوی از برنامه‌های فرهنگی خوب و موفق سازمان تأمین اجتماعی است که برای سومین سال متوالی و با همکاری شرکت حمل و نقل ریلی رجا انجام می شود.

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:

402

کد خبر: 763465

وب گردی

وب گردی