مدیرکل روسازی راه آهن : اجرای عملیات ریل گذاری سنندج / 66 درصد تعهدات دولت در ساخت راه اهن محقق شد

مدیرکل روسازی راه آهن با بیان اینکه پس از اتمام ریل گذاری همدان، ریل گذاری به سمت سنندج در حال ادامه است ، گفت: دولت به ساخت 920 کیلومتر راه آهن متعهد بوده که امروز از این رقم 300 کیلومتر آن باقی مانده است.

به گزارش ایسکانیوز؛ محمدرضا احمدی با بیان اینکه ریل گذاری راه آهن تهران – همدان به اتمام رسید، گفت:‌ این راه آهن از 10 کیلومتری ایستگاه شهریار در تهران منشعب و با طول 268 کیلومتر به همدان می‌رسد.

وی اظهار داشت: برای ساخت این پروژه 970 میلیارد تومان هزینه شده است و در حال حاضر ایستگاه‌های این راه‌آهن در حال ساخت است.

مدیر کل روسازی راه آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ادامه داد: در حال حاضر اولویت دولت در حوزه راه آهن اتمام پروژه‌های ریلی پنج استان کشور است که راه آهن همدان هم یکی از این اولویت‌ها محسوب می‌شود.

احمدی ادامه داد: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز در موعد مقرر توانستیم ریل گذاری این پروژه را به سرعت به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه در امتداد این پروژه راه آهن به سنندج متصل می‌شود،‌گفت: عملیات ریل گذاری راه آهن سنندج هم در حال اجرا است و در این دولت ریل گذاری آن به اتمام می رسد .

مدیر کل روسازی راه آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با اشاره به رکوردزنی ریل‌گذاری در کشور ادامه داد: رکورد ریل گذاری در پروژه راه آهن همدان 1728 متر در یک روز بود که در پروژه راه آهن ملایر به کرمانشاه این رقم به 1950 متر رسید.

وی تاکید کرد: از تعهدات دولت برای ساخت 920 کیلومتر راه آهن، بیش از 600 کیلومتر آن انجام شده و نزدیک به 300 کیلومتر آن باقی مانده است.

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:

402

کد خبر: 763468

وب گردی

وب گردی