تعیین شاخص‌های صلاحیت‌ حرفه‌ای در قالب اقتصاد مقاومتی

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: مأموریت جدید دانشگاه در سال جاری تعیین شاخص‌های صلاحیت‌های حرفه‌ای در قالب بحث اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سعید فرح‌بخش در مراسم تجلیل از مدرسان این دانشگاه با اشاره به اهمیت انتخابات 29 اردیبهشت ماه جاری اظهار کرد: کشور در شرایط زمانی خاصی قرار دارد و مشارکت آحاد مردم در این انتخابات به استحکام نظام کمک خواهد کرد و پشتوانه و دلگرمی برای مسئولین در برابر تهدیدات خارجی است.

وی اضافه کرد: حضور مردم در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی کرده و به عنوان سرمایه اجتماعی محسوب می‌شود.

فرح‌بخش ادامه داد: شرکت اساتید و دانشجویان در انتخابات ریاست جمهوری به استحکام و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک می کند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان با اشاره به برنامه‌های دانشگاه در سال جاری تصریح کرد: امسال رویکرد جدیدی را در پیش گرفته‌ایم و بحث کیفیت‌بخشی به مسائل آموزشی را در اولویت قرار داده‌ایم.

فرح‌بخش یادآور شد: رسالت دانشگاه جامع علمی کاربردی در بین سایر دانشگاه‌ها به شعار سال نزدیک‌تر است و در سال جاری مسئولیت آموزش‌های مهارتی برعهده این دانشگاه است که شناسایی مشاغل، ترویج فرهنگ کارآفرینی، نوآوری و خلاقیت ازجمله این وظایف است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان خاطرنشان کرد: حمایت از طرح‌های و ایده‌های خلاق دانش‌آموختگان در راستای تولید و اشتغال از برنامه‌های این دانشگاه در سال جاری است.

منبع: ایسنا

دریافت کننده و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 763503

وب گردی

وب گردی