فراهم کردن فرصت های تحقیقاتی برای اعضای هیات علمی از اولویت هاست

رئیس واحد علوم و تحقیقات در نشست با اعضای هیأت علمی دانشکده های فنی و مهندسی و برق و کامپیوتر لنگر این واحد گفت: از اولویت های واحد علوم و تحقیقات فراهم کردن زمینه ها و فرصت های تحقیقاتی و پژوهشی برای اعضای هیأت علمی است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علی عباسپور خاطرنشان کرد: این نشست فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی و اطلاع هرچه بیشتر نقطه نظرات، دغدغه ها، پیشنهادات و ارائه راهکار و اهداف اعضای هیأت علمی است.

وی افزود: یکی از اهداف واحد علوم و تحقیقات فراهم کردن زمینه ها و فرصت های تحقیقاتی و پژوهشی برای اعضای هیأت علمی است. تجهیز آزمایشگاه ها، ارتباط با صنعت، راه اندازی مراکز تحقیقاتی، برگزاری سمینارها و کنفرانس های تخصصی داخلی و بین المللی، ارتباط با دانشگاه های معتبر داخل و خارج از کشور، افزایش فضای آموزشی و تحقیقاتی و... از جمله برنامه های واحد علوم و تحقیقات در این راستاست.

دکتر عباسپور ادامه داد: با توجه به اینکه رشته ها و زمینه های گوناگون علمی بسیاری در واحد علوم و تحقیقات وجود دارد، طبیعتاً تجهیز آزمایشگاه های مرتبط، زمان بر خواهد بود. البته تمام سعی تیم مدیریتی این واحد تسریع بخشیدن به این امر است، به عنوان مثال در سال گذشته بالغ بر ۸ میلیارد تومان تجهیزات آزمایشگاهی خریداری شده است.

وی تصریح کرد: واحد علوم و تحقیقات از هرگونه فعالیت علمی و تحقیقاتی که در راستای تحقق هدف مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی برای رفع مشکلات و پیشرفت هرچه بیشتر کشور، بهره وری، کاربردی کردن، درآمد زایی و تبدیل علم به ثروت صورت گیرد، حمایت خواهد کرد. چرا که تولیدات علمی که بایگانی شوند در عمل، فعالیتی بیهوده است.

کد خبر: 763526

وب گردی

وب گردی