درخواست فدراسیون کشتی از ولایتی برای ادامه تحصیل فرنگی‌کاران

فدراسیون کشتی از رئیس هیأت موسس دانشگاه آزاد اسلامی درخواست کرد تا به فرنگی‌کاران حاضر در جام جهانی نیز توجه ویژه‌ای شود.

به گزارش ایسکانیوز، بعد از قهرمانی آزادکاران تیم ملی در جام جهانی کشتی آزاد و سومی فرنگی‌کاران در جام جهانی کشتی فرنگی، فدراسیون کشتی از رئیس هیأت موسس دانشگاه آزاد اسلامی درخواست کرد تسهیلاتی که قرار است در اختیار آزادکاران قرار دهد به فرنگی‌کاران نیز تخصیص یابد.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر ولایتی

رئیس محترم هیأت موسس دانشگاه آزاد اسلامی

با سلام،

احتراما با سپاس از بذل توجه جنابعالی نسبت به ورزش ملی کشور، کشتی، و با قدردانی از مساعدت آن برادر ارجمند و معاون محترم ورزشی آن دانشگاه محترم، جهت اعطاء امتیاز تحصیل رایگان در مقطع کنونی برای دانشجویان عضو تیم ملی کشتی آزاد ایران، شرکت کننده در رقابت‌های جام جهانی کرمانشاه، که به لطف خدا و حمایت مردم عزیز به مقام قهرمانی در این مسابقات نائل آمدند، به استحضار می رساند، اعضای تیم ملی کشتی فرنگی ایران نیز که با یک ترکیب جوان، اما دلاور و با غیرت، در رقابت‌های جام جهانی سال ٢٠١٧ حضور یافته بودند، به دلیل ناداوری در مقابل رقیب قدرتمند شان روسیه، به مقام سوم رسیدند.

با عنایت به حسن نیت و توجه جنابعالی نسبت به قهرمانان ملی کشور، سپاسگزار خواهد بود در صورت امکان دستور فرمایید، نسبت به اعطاء امتیاز فوق الذکر به دانشجویان دانشگاه آزاد نیز که عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جام جهانی بوده‌اند، اقدامات شایسته مبذول گردد.

بطور قطع نظر لطف و دستور مساعد جنابعالی در این زمینه باعث ارتقاء روحیه قهرمانان تیم ملی کشتی فرنگی، برای استمرار افتخارآفرینی در رویدادهای مهم بین‌المللی پیش رو خواهد شد.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:آرش محمدی

604

کد خبر: 763527

وب گردی

وب گردی