گفت و گوی روحانی با ایرانیان خارج از کشور بامداد چهارشنبه پخش می شود

حسام الدین آشنا با بیان این که گفت و گوی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی با ایرانیان خارج از کشور پیش از این ضبط شده و هیچ اشکالی نداشت، گفت: بر اساس برنامه جدید شبکه جام جم این گفت و گو بامداد چهارشنبه پخش می شود.

به گزارش ایسکانیوز،حسام الدین آشنا درباره علت پخش نشدن برنامه بامداد امروز حسن روحانی در شبکه جام‌جم با عنوان پاسخ به ایرانیان خارج از کشور اظهارکرد: برنامه دکتر روحانی ضبط شده و آماده بود و قرار شد که بامداد امروز پخش شود اما ظاهراً در اعلام تاریخ پخش این برنامه اشتباهاتی رخ داد.

وی تصریح کرد:بر اساس اعلام جدید این برنامه بامداد چهارشنبه پخش می شود.

بنا به این گزارش بر اساس زمان‌بندی اعلام‌شده برای جدول پخش برنامه‌های نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در سیما،‌ قرار بود که ساعت 30 دقیقه بامداد 12 اردیبهشت، برنامه پاسخ به ایرانیان خارج از کشور از شبکه جام‌جم با حضور حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری پخش شود که این اتفاق نیفتاد.

براساس کنداکتور منتشرشده در پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه جام‌جم در ساعت 30 دقیقه بامداد امروز(سه‌شنبه)، برنامه «چند درجه» روی آنتن رفت.

شبکه خبر صبح امروز به‌صورت زیرنویس اعلام کرد که پخش این برنامه در ساعت 30 دقیقه بامداد چهارشنبه- 13 اردیبهشت - پخش می شود.

در پایان آشنا در گفت و گو با ایرنا همچنین درمورد نتیجه شکایت حسن روحانی نسبت به عدم تخصیص وقت برای پاسخگویی به برخی اتهامات مطرح شده از سوی یکی از نامزدها در نخستین مناظره گفت: ما نیز این اخبار را در رسانه‌ها شنیده‌ایم و هنوز به صورت کتبی در جریان نتیجه شکایت در کمیته نظارت بر تبلیغات قرار نگرفته‌ایم.

خبرنگار:درخشان/ تایید:سرلک

کد خبر: 763572

وب گردی

وب گردی