پیام رییس مرکز پژوهش‌های مجلس به مناسبت روز معلم

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس طی پیامی روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی پیامی با تبریک روز معلم، رفع نیازها و مسائل فرهنگیان را امری مهم در برنامه‌ریزی مسئولان دانست.

متن پیام نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

تقویم جمهوری اسلامی ایران در دوازدهم اردیبهشت ماه به گرامیداشت یاد و خاطره استاد بزرگ علم و ایمان شهید مرتضی مطهری (ره) به نام روز معلم مزین گشته است، فرهنگیان بزرگوار و ارجمندی که استوارانه و از دیرباز در خط مقدم نجات انسان از تاریکخانه جهل و ندانستن ایستاده‌اند و مجاهدانه در سنگر علم و ایمان به آموزش و پرورش کودکان، نوجوانان و جوانان ایران اسلامی ‌می‌پردازند.

داشته‌ها و یافته‌های علمی و تحقیقاتی، صنعتی، معنوی و انسانی امروز ایران اسلامی مرهون همت مضاعف و تلاش جهادگونه معلمان متعهد و پرتلاشی است که با آموزه‌های خویش، معلمی را نه به عنوان شغل بلکه حرکتی عاشقانه انتخاب نمودند و روشنگر مسیر آگاهی شدند و با آموزش و پرورش کارآمد و برنامه‌ریزی شده، نقشی مهم و بی‌بدیل در تحقق اهداف متعالی ایران اسلامی به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی، عهده‌دار شدند.

روز معلم فرصتی ارزشمند و مغتنم در گرامیداشت یاد و خاطره 3 هزار و 700 شهید معلم و بیش از 35 هزار شهید دانش‌آموزی است که تلفیق مقدسی از ایمان و ایثار را رقم زدند و با شجاعت و حماسه‌آفرینی خویش، برگی زرین از افتخار و تصویری ناب از آموزش توام با پرورش و بصیرت را آفریدند.

بی‌تردید تقدیر و تجلیل از این همه تلاش و همت فرهنگیان در سایه رفع برنامه‌ریزی شده مشکلات و مسایل معلمان محقق خواهد شد که حصول به این مهم نیازمند همدلی تمامی مسئولان و سیاستگذاران است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره استاد علم و اخلاق شهید مرتضی مطهری (ره) و تبریک روز معلم به فرهنگیان عزیز، توفیق روزافزون تمامی تلاشگران عرصه تعلیم و تعلم ایران اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج ) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، از درگاه ایزدمنان خواستارم.

خبرنگار:علی درخشان/تایید:سرلک

کد خبر: 763603

وب گردی

وب گردی