رییس بسیج: تخریب نکردن یکدیگر، انتظار مردم از نامزدها است

رییس سازمان بسیج مستضعفین، تخریب نکردن یکدیگر را انتظار مردم از نامزدهای انتخابات آینده دانست و گفت: شور و هیجان مردم در این روزها و تلاش نامزدهای انتخاباتی همه بیانگر حاکمیت مردم سالاری دینی در این کشور است و همه باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، سردار پاسدار غلامحسین غیب پرور با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهار کرد:توجه به درون کشور و ظرفیت‌های عظیمی که خداوند در ایران اسلامی نهاده،مهمترین شاخصی است که باید مد نظر انتخاب کنندگان قرارگیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید براینکه انتخابات فرصتی برای بیان انتظارات مردم می‌باشد، گفت: نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری متناسب با نگرش و برنامه‌های خود، موضوعات مختلفی را مطرح می کنند اما باید توجه داشت که قاطبه مردم منتظر حل مسائل و مشکلات اجتماعی و اقتصادی خویش می باشند.

جانشین فرمانده کل سپاه درامور بسیج، وظیفه نامزدها و طرفداران آنها را در صیانت از مردم سالاری دینی خطیر دانست و گفت:اخلاق‌مداری،عدم تخریب یکدیگر و بهره نبردن ازشیوه‌های غلطی که درانتخابات کشورهای غربی مرسوم است، اولین انتظاری است که مردم از نامزدها و طرفداران آنها دارند.

غیب پرور ضمن تأکید بر تلاش بسیجیان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات پیش رو گفت:امنیت و آرامش انتخاباتی درعین بروز و ظهور شور و نشاط نامزدها و طرفداران آنها،اصل مهمی است که همه باید به آن توجه نمایند و از هر حرکتی که منجر به خدشه دارشدن امنیت و آرامش جامعه و کشور می‌شود،پرهیز کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین شاخص ها و ملاک‌های تبیین شده ازجانب حضرت امام خمینی (ره) و رهبرمعظم انقلاب اسلامی را راهگشا برای انتخاب صحیح و درست دانست وافزود:بهره‌گیری از جوانان خلاق و پر انرژی که درجامعه منتظر میدان عمل می باشند،مهمترین شاخصی است که باید مدنظر انتخاب کنندگان قرارگیرد.

غیب‌پرور در پایان باتأکید براینکه انتخابات درنظام اسلامی همواره پرشور برگزارشده،گفت:مردم ایران دراین دوره از انتخابات نیز همچون گذشته با حضورحداکثری خود برگ زرین دیگری برافتخارات نظام خواهند افزود.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت سال جاری برگزار می شود.

خبرنگار:درخشان/تاییدکننده:سرلک

کد خبر: 763625

وب گردی

وب گردی