در درگیری مسلحانه ۴ شکارچی دستگیر شدند/ لاشه شش راس کل وحشی کشف شد /عکس

 رئیس دادگاه عمومی ارزوئیه از دستگیری ۴ شکارچی غیر مجاز طی یک درگیری مسلحانه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان دهقانی رئیس دادگاه عمومی ارزوئیه از توابع استان کرمان از دستگیری 44شکارچی غیر مجاز طی یک درگیری مسلحانه خبر داد.

وی افزود: اشد مجازات شامل حبس و جزای نقدی در انتظار این شکارچیان خواهد بود.

دهقانی با بیان اینکه با این عمل مجرمانه به شدت برخورد قضائی خواهیم کرد، اظهار کرد: در این عملیات ماموران پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان ارزوئیه طی یک درگیری مسلحانه که در محل ارتفاعات دامنه قرتپه رخ داد موفق به دستگیری 4نفر از شکارچیان به همراه شش لاشه کل وحشی شدند.

رئیس دادگاه عمومی ارزوئیه افزود: شکارچیان در محدوده حفاظتی محیط زیست این شهرستان به شکار شش راس کل وحشی مبادرت کرده بودند.

دهقانی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی در بازداشت به سر می‌برند، ادامه داد: شکارچی متواری دیگر نیز مورد شناسایی قرار گرفته است و دستورات قضائی لازم جهت دستگیری آن صادر گردیده است.

این مقام قضایی تاکید کرد:حیاط وحش و محیط زیست متعلق به نسل‌های آینده مملکت جمهوری اسلامی ایران است و حفظ و حراست از آن وظیفه تمام افراد است.

رئیس دادگاه عمومی ارزوئیه گفت: محیط بانان بایستی با اهتمام بیشتر در انجام وظایف،حاشیه امنیت را از شکارچیان غیرقانونی سلب کنند.

منتشر کننده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 763682

وب گردی

وب گردی